آفتاب

اولادی: گلم را به مهدی نفر تقدیم می‌کنم؛ بعد از گل شادی نکردم

اولادی: گلم را به مهدی نفر تقدیم می‌کنم؛ بعد از گل شادی نکردم

مهاجم تیم ملوان گفت:" بعد از گلم به پرسپولیس خوشحالی نکردم چرا که شادی گل من پشتک زدن است."

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مهرداد اولادی در خصوص پیروزی ملوان مقابل پرسپولیس گفت:" در ابتدا باز هم درگذشت دوست خوبم مهدی نفر را به خانواده وی تسلیت می‌گویم و گلم را به او اهدا می کنم. اگر بخواهم درباره بازی صحبت کنم باید بگویم که ما در زمین خودمان خوب بازی کردیم و گل زودهنگامی که زدیم شیرازه پرسپولیس را به هم ریخت و خوشحالم که شرمنده هواداران‌مان نشدیم و امیدوارم با تلاش‌ بیشتر در بازی‌های آینده بتوانیم بهتر نتیجه بگیریم."

وی درباره اینکه بعد از گل خوشحالی کرده، ادامه داد:" من خوشحالی نکردم و فقط به سمت پزشک تیم‌مان دویدم چرا که او برای من زحمت زیادی کشیده بود و زانوی مصدوم مرا مداوا کرد تا به این بازی برسم و به همین دلیل به سمت وی دویدم تا تشکر کنم شما بهتر می‌دانید که خوشحالی من بعد از گل پشتک زدن است. البته بعد از گل مازیار زارع به من فن کشتی زد و آن هم به دلیل خوشحالی همه بود. امیدوارم این خوشحالی تداوم داشته باشد."

مهاجم تیم فوتبال ملوان درباره عملکرد پرسپولیس هم خاطرنشان کرد:" پرسپولیس در این بازی خوب بود و پا به پای ما دوید و خلق موقعیت کرد اما بعد از گل دوم عقب نشستیم و از گل‌مان دفاع کردیم. البته پرسپولیس همیشه پرسپولیس است. نام‌‌های استقلال و پرسپولیس نام‌های بزرگی است که امیدوارم پرسپولیس با فشار هوادارانش بتواند به جایگاه اصلی‌اش برگردد."

اولادی درباره صحبت‌‌هایش با بازیکنان پرسپولیس در این دیدار گفت:" بازیکنان پرسپولیس از دوستان قدیمی من هستند که هم با هم خوش و بش می‌کردیم و هم رقابت و مشکل خاصی با هم نداریم."

وی در پایان درباره رفتنش به سمت علی دایی گفت:" به سمت ایشان رفتم و از او رخصت گرفتم تا به میدان بروم."
کد N456943

وبگردی