آفتاب
با ترجمه محمد صبوری مطلق؛

کتاب «ارزیابی عملکرد» راهی بازار نشر شد

کتاب «ارزیابی عملکرد» راهی بازار نشر شد

کتاب «ارزیابی عملکرد» شامل دستورالعمل و راهنمای مدیران نوشته دیگ کروت با ترجمه محمد صبوری مطلق توسط انتشارات نسیما منتشر و راهی بازار نشر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دیک گروت نویسنده این کتاب، از نویسندگان و متخصصین برجسته حوزه مدیریت، تلاش داشته است تا در قالبی کاربردی مدیران را با این فرایند آشنا ساخته و راه حل‌های عملی و کاربردی را برای هدایت جلسات مدیریت عملکرد ارائه دهد. نحوه برخورد با کارکنان حاشیه ساز از بخشهای جذاب این کتاب می‌باشد.

«انجام ارزیابی عملکرد در سازمان ها مانند شرکت در مسابقات المپیک است. عده کمی در آن شرکت می‌کنند و افراد معدودی در آن موفق به کسب مدال می شوند.» این جمله گویای دشواری فرایند ارزیابی عملکرد در سازمان‌ها بوده و دیگ گروت خواسته با بیان این جمله در ابتدا، مسیری سخت و پر چالش را در پیش روی خواننده قرار دهد. توضیح اینکه سنجش عملکرد کارکنان سازمان از دغدغه های همیشگی مدیران بوده است. بسیاری از آن‌ها گرچه در حرف از لزوم و اهمیت این فرایند در سازمان سخن می‌گویند اما در عمل به خاطر مسائل و دشواری‌های آن از انجام صحیح و درست آن شانه خالی می‌کنند.

این کتاب در 9 فصل با عناوین«ارزیابی عملکرد چیست؟»، «برنامه ریزی عملکرد»، «انجام کار»، «ارزیابی عملکرد»، «بازنگری در عملکرد»، «فرم ارزیابی عملکرد»، «فرایند ارزیابی عملکرد»، «تعالی عملکرد» و «سوال آخر» تدوین شده است.

«ارزیابی عملکرد» با مقدمه سید محمد عباس زادگان با 2 هزار نسخه و قیمت 8 هزار تومان منتشر شده است.

کد N456618

وبگردی