آفتاب
دکتر پورکاظمی خبر داد

35 تست دوپینگ در رقابت های قاره ای و داخلی گرفته شد

35 تست دوپینگ در رقابت های قاره ای و داخلی گرفته شد

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی و دبیرکل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (نادو) اعلام کرد طی هفته اخیر تعداد 35 نمونه از ورزشکاران شرکت کننده در رقابت های قاره ای و داخلی که در ایران برگزار شد، تست دوپینگ گرفته شده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) و به نقل از فدراسیون پزشکی ورزشی دکتر لطفعلی پورکاظمی اظهار کرد: در روزهای گذشته رقابت های هندبال قهرمانی جوانان آسیا در شرایطی در تبریز برگزار شد که ماموران نادو از چهار ورزشکار حاضر در این رویداد تست گرفتند. همچنین پیکارهای تکواندوی نیروهای مسلح جهان(سیزم) نیز در حالی در تهران به پایان رسید که در این رقابت ها نیز از 12 تکواندوکار ، تست دوپینگ گرفته شد.

وی با بیان اینکه در جریان دیدار تیم های پیکان تهران و نفت مسجد سلیمان در هفته سوم لیگ برتر نیز اقدام به نمونه گیری شد، افزود: در این دیدار محمد صادق بارانی و سعید دقیقی از پیکان و سعید سالارزاده و علی کیانی نفر از نفت مسجد سلمان تست دادند.

پورکاظمی خاطر نشان کرد: با درخواست فدراسیون جهانی از دو تن از ملی پوشان ووشو نیز تست دوپینگ توسط افسران نادو گرفته شد و در جریان دومین مرحله مسابقات دوومیدانی باشگاه های کشور از 5 دونده و در اردوی تیم قایقرانی اعزامی به اینچئون نیز از چهار ملی پوش تست گرفته شد.

وی در پایان تصریح کرد: نمونه های گرفته شده به آزمایشگاه کلن آلمان ارسال شده و به محض دریافت پاسخ ، نتایج آن را اعلام خواهیم کرد.

انتهای پیام

کد N456392

وبگردی