آفتاب

یک روزنامه روس: هیلاری کلینتون رییس جمهور بعدی آمریکاست

یک روزنامه روس: هیلاری کلینتون رییس جمهور بعدی آمریکاست

تهران- ایرنا- روزنامه روسی ˈ ماسکوفسکایا پراوداˈ اخیرا طی گزارشی درباره برنده احتمالی انتخابات رییس جمهوری آمریکا نوشت: هیلاری کلینتون وزیر خارجه پیشین آمریکا، صاحب آینده کاخ سفید خواهد شد.

به گزارش ایرنا، نویسنده این مقاله می افزاید: یک کارشناس ژئوفیزیک روس تبار به نام ˈ ولادیمیر کیلیس بوروکˈ و همکار آمریکایی وی بیش از سی سال پیش فناوری پیش بینی برندگان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را اختراع کرده اند که تاکنون هرگز اشتباه نکرده است.

بر اساس این گزارش، نویسنده یادآوری می کند که زنان زیادی در کشورهای مختلف جهان به بالاترین مقام های دولتی رسیده اند و لذا هیلاری کلینتون که از پشتیبانی محافل نیرومند مالی و سیاسی برخوردار است، می تواند شانس خوبی داشته باشد.

به نوشته این روزنامه روسی، احتمال می رود که خانواده کلینتون در انتخابات آینده با خانواده بوش (جب بوش، استاندار سابق فلوریدا و برادر چهل و سومین رئیس جمهور آمریکا) می خواهد در انتخابات شرکت کند و وارد نبرد شود ولی همه تحلیلگران معتقدند که کلینتون برنده خواهد شد.

بنابراین گزارش براساس نظر سنجی های بعمل آمده در هر حال حاضر 69% رأی دهندگان (به ویژه زنان) از شرکت هیلاری کلینتون در انتخابات پشتیبانی می کنند.

به نوشته این نشریه روسی، هیلاری کلینتون هنگامی که وزیر امور خارجه آمریکا بود به باراک اوباما پیشنهاد کرده بود از ولادیمیر پوتین فاصله بگیرد و خود را علاقه مند به همکاری با وی نشان ندهد.

در ادامه گزارش ماسکوفسکایا پراودا آمده است: بنابراین چنانچه هیلاری کلینتون رئیس جمهور جدید آمریکا شود، روابط روسیه و آمریکا برای سالها دچار رکود خواهد شد.

اروپام**1485** 1583
کد N455859

وبگردی