آفتاب
اخبار فلسطین/

افزایش شهدای فلسطینی به 10 نفر/60 حمله به غزه از آغاز نقض آتش بس تاکنون

افزایش شهدای فلسطینی به 10 نفر/60 حمله به غزه از آغاز نقض آتش بس تاکنون

شهادت 10 فلسطینی در بمباران 2 منزل توسط صهیونیست ها و 60 حمله از آغاز نقض آتش بس در نوارغزه از شب گذشته تاکنون از جمله خبرهای فلسطین به شمار می رود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، جنگنده های ارتش رژیم صهیونیستی منطقه "القراره" در خانیونس واقع در جنوب نوارغزه را بمباران کردند. این رژیم همچنین به منزل خانواده "عطعوط" در جبالیا واقع در شمال نوارغزه نیز حمله کرد.

بمباران اراضی کشاورزی در منطقه "العطاطره" در غرب بیت لاهیا واقع در نوارغزه از دیگر حملات صهیونیست ها بود. گفته می شود رژیم صهیونیستی از شب گذشته تاکنون 60 هدف در نوارغزه را بمباران کرده است.

گروه های مقاومت فلسطین نیز در پاسخ به این حملات بیش از 40 موشک به شهرک های صهیونیست نشین و اراضی اشغالی 1948 شلیک کردند.

خبرگزاری سما نیز گزارش داد که در حمله جنگنده های ارتش رژیم صهیونیستی به منزل خانواده الدلو در محله الشیخ رضوان در شمال غزه حمله کردند که بر اثر این حمله دست کم دو زن و یک کودک 3 ساله شهید شد و دهها نفر زخمی شدند.

گفته می شود افراد زنده همچنان در زیر آوار این ساختمان 3 طبقه هستند که هدف 5 موشک قرار گرفته است. در حمله صبح امروز رژیم صهیونیستی به منزل خانواده "اللوح" در شهر دیرالبلح در مرکز غزه 7 نفر از جمله 3 کودک به شهادت رسیدند.

 

کد N455298

وبگردی