آفتاب

مقدم: موانع اجرای سیاست‌ های کلی باید برطرف شود

مقدم: موانع اجرای سیاست‌ های کلی باید برطرف شود

مدیر مسئول روزنامه جام جم گفت: در راه اجرای سیاست های کلی باید تمام موانع برطرف و مسیر انجام آن هموار شود، به طور کلی تصمیم نمایندگان مجلس مبنی بر اعمال مجازات در برخورد با رسانه‌هایی که در خصوص پیشگیری از بارداری تبلیغ می کنند، درست است.

بیژن مقدم در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: سیاست افزایش جمعیت یک سیاست کلی است. طبعاً هر چیزی که مخالف آن باشد یک مانع است،‌پس باید برطرف شود. زیرا نمی‌توان علیه یک سیاست کلی تبلیغ کرد.

وی در ادامه گفت: نمی شود یک سیاست کلی داشته باشیم و عملکرد دستگا‌ه‌ها و رسانه‌ها چیزی غیر از آن سیاست باشد. مسلم است که در این راه مجلس پیشقدم می شود و موانع را برطرف می کند.

این فعال سیاسی همچنین اظهار کرد: برای بهر‌ه برداری از یک قانون مهم قوانین تشویقی لازم است و هم قوانین سلبی . سیاست سلبی برای این است که مانعی در راه اجرای قانون اصلی نباشد.

وی با اشاره به قانون تصویب شده مجلس علیه رسانه‌هایی که خلاف سیاست کلی جمعیت عمل می کنند، افزود: مجلس باید موانع سیاست کلی را برطرف کند و برای اجرای آن تبلیغات کند. همچنین زمانی هم که کسی خلاف آن عملی انجام داد با آن مقابله و برخورد کنند.

انتهای پیام

کد N455184

وبگردی