آفتاب
عضو مجلس خبرگان رهبری:

رژیم صهیونیستی و داعش در سایه سکوت مجامع بین المللی جنایت می کنند

رژیم صهیونیستی و داعش در سایه سکوت مجامع بین المللی جنایت می کنند

ارومیه - ایرنا - نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: گروهک تکفیری داعش و رژیم صهیونیستی در سایه سکوت مجامع بین المللی جنایت می کنند.

آیت الله سید علی اکبر قرشی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مدعیان دروغین حقوق بشر، آنها که بارها ایران را به نقض حقوق اقلیتهای دینی متهم می کردند امروز علیرغم مشاهده آزار و اذیت زنان و کودکان مسیحی در عراق توسط گروهک تروریستی داعش، روزه سکوت اختیار کرده اند.

وی اظهار کرد: سکوت مرگبار سازمانهای بین المللی ماهیت آنها را مشخص ساخته و نشان می دهد برای سردمداران سلطه، مسلمان و غیرمسلمان فرقی نمی کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: آنچه امروز در عراق روی می دهد حاصل توطئه های کاخ سفید و رژیم صهیونیستی است و کودکان و زنان بی گناه مسلمان و غیرمسلمانی که کشته می شوند قربانی فتنه انگیزی سلطه گران هستند.

آیت الله قرشی افزود: گروهک تکفیری داعش اعتقادی به دین ندارد و عده ای از خود فروختگان و دست پروردگان استکبار جهانی هستند که برای نابودی اسلام می جنگند.

وی اضافه کرد: دشمنان در جدیدترین برنامه، خود را از صحنه جنگ بیرون کشیده و گروهکهای تروریستی را به میدان می فرستند تا با راه انداختن جنگ مذهبی و قومی و قبیله ای به اهداف خود برسند.

عضو خبرگان رهبری با ابراز تاسف از وضعیت اسفناک عراق و غزه گفت: امروز غربی ها شاهد زجر کشیدن نه تنها مسلمانان بلکه مسیحیان نیز در عراق هستند و جنایات رژیم صهیونیستی را در نوار غزه می بینند اما کوچکترین واکنشی از خود نشان نمی دهند.

وی با اشاره به افزایش قتل عامها در نوار غزه گفت: رژیم صهیونیستی به تلاطم افتاده و در منجلاب مرگ و نیستی دست و پا می زند به همین دلیل هر روز جنایات خود را بیشتر می کند.

آیت الله قرشی افزود: امروز قدرت مقاومت توانسته پیشرفته ترین تجهیزات جنگی اسرائیل غاصب را نابود کند و این همان چیزی است که رژیم صهیونیستی را به هراس انداخته است.

8135/581
کد N455068

وبگردی