آفتاب
نکو در گفت‌وگو با ایلنا:

کارت‌های فرجی‌دانا یک سر و گردن بالاتر از کارت‌های استیضاح کنندگان است

کارت‌های فرجی‌دانا یک سر و گردن بالاتر از کارت‌های استیضاح کنندگان است

عدم حضور آقای روحانی می‌تواند دست برخی‌ افراد تندرو را برای تاختن به دولت باز بگذارد حال آنکه حضور مقتدر ایشان می‌تواند از این التهابات بکاهد.

عضو فراکسیون رهروان ولایت تاکید کرد: اگر استیضاح کنندگان اقدام به انتشار مسائلی کردند که نیاز به دفاع بود آقای فرجی دانا باید از مدارک خود علیه آنان استفاده کند. بدون شک زمانی که کارت‌های وزیر علوم رو ‌شود یک سر و گردن از کارت‌های رونشده استیضاح‌کنندگان بالاتر خواهد بود.

ابراهیم نکو در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در مورد اقدام برخی از نمایندگان مجلس مبنی بر طرح این مسئله که برخی از مشاوران وزیر طی تماسی با استیضاح‌کنندگان خواستار این شدند که به استیضاح وزیر رای مثبت دهند تا فرجی‌دانا بتواند پس از استیضاح به کشور کانادا سفر کند،‌ گفت: متاسفانه برخی افراد از روزهای قبل حاشیه‌‌سازی‌هایی را برای روز رای‌گیری آغاز کردند و این مساله نیز شبیه همان چیزی است که گفتند که هیات دولت راضی به استیضاح وزیر علوم است و این مساله اوج اتهام زنی است.

وی با اشاره به نشست روز یکشنبه هیات دولت اظهار داشت: رئیس جمهور در این نشست ضمن تشکر از اقدامات آقای فرجی دانا اعلام کرد که دولت با قاطعیت تمام از وزیر خود حمایت خواهد کرد.

عضو فراکسیون رهروان ولایت در خصوص تاثیر حضور رئیس جمهور در جلسه استیضاح وزیر علوم بیان کرد: آقای فرجی دانا را فرد قابلی می‌دانم و تصور می‌کنم فردا دفاعیات خوبی خواهد داشت و اگر آنچه را که انتظار داریم بیان کند، دیگر نیازی به دفاع رئیس جمهور از ایشان نباشد. اما حضور آقای روحانی یا عدم حضورشان هاله‌ای از ابهامات را به وجود خواهد آورد.

نماینده مردم رباط کریم تصریح کرد: عدم حضور آقای روحانی می‌تواند دست برخی‌ افراد تندرو را برای تاختن به دولت باز بگذارد حال آنکه حضور مقتدر ایشان می‌تواند از این التهابات بکاهد.

نکو در پاسخ به این پرسش که آیا در جلسه استیضاح وزیر علوم اسنادی از تخلفات وزارت علوم در دولت گذشته را منتشر خواهد کرد یا خیر گفت: به نظر من کارت‌هایی که آقای فرجی دانا در اختیار دارد می‌تواند بر کارت‌های رای نمایندگان تاثیر بگذارد.بدون شک زمانی که کارت‌های وزیر علوم رو ‌شود یک سر و گردن از کارت‌های رونشده استیضاح‌کنندگان بالاتر خواهد بود.

وی ادامه داد: اگر استیضاح کنندگان اقدام به انتشار مسائلی کردند که نیاز به دفاع بود آقای فرجی دانا باید از مدارک خود علیه آنان استفاده کند. البته توصیه ما به ایشان است که اخلاق‌مداری را در جلسه استیضاح رعایت کنند.

کد N454728

وبگردی