آفتاب

گزارش ایسنا از تجمع هنرمندان و ورزشکاران در حمایت از مردم غزه

گزارش ایسنا از تجمع هنرمندان و ورزشکاران در حمایت از مردم غزه

جمعی از هنرمندان، ورزشکاران، دانشجویان و اقشار مختلف مردم عصر سه‌شنبه در حمایت از مردم مظلوم غزه مقابل دفتر سازمان ملل در تهران تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خارجی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تجمع‌کنندگان به سکوت جوامع بین‌المللی در برابر کشتار مردم غزه توسط رژیم صهیونیستی در مقابل دفتر سازمان ملل در تهران تجمع کردند.

در این تجمع هنرمندان و ورزشکارانی هم‌چون بهاره رهنما، کمند امیرسلیمانی، محمد سلوکی و هم‌چنین نیما و نوشاد عالمیان در اعتراض به حملات رژیم اشغالگر قدس و کشتار کودکان بی‌دفاع غزه حضور پیدا کردند. ازشخصیت‌های سیاسی نیز فاطمه هاشمی، فرزند آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در این تجمع حضور داشت.

بهاره رهنما در این تجمع به عنوان سفیر انجمن حمایت ازحقوق کودکان مظلوم غزه اظهار کرد: چطور است که اگر کوچک‌ترین اختلاف داخلی در ایران اتفاق بیافتد کشورهای غربی با بزرگ‌نمایی آن را مقایر با حقوق بشر می‌دانند اما در حال حاضر که رژیم صهیونیستی به کشتار کودکان غزه ادامه می‌دهد و حتی به مدرسه‌ها و بیمارستان‌ها نیز رحم نمی کند این کشورهای مدعی حقوق بشر سکوت کرده‌اند.

کمند امیرسلیمانی نیز با بیان جکله‌ای کوتاه تاکید کرد که به عنوان یک مادر در این تجمع شرکت کرده تا از کودکان فلسطینی حمایت کرده باشد.

تجمع‌کنندگان پلاکارهایی در حمایت از کودکان غزه در دست داشتند و شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل سر دادند.

در ادامه این تجمع پیامی در حمایت از مردم غزه به شرح زیر قرائت شد:

«ایثار و شهادت مبین ایمان و عبودیت در وجود انسان است. شهادت کامل‌ترین درجه رشد اعتقادی و ایمان است که جلوه‌گر قداست انسان به عنوان اشرف مخلوقات است. تاریخ نشان داده است که ایثار و شهادت تنها ابزاری است که توان مقاومت در مقابل هر گونه ظلم را دارد. دستان استکبار همیشه خون انسان‌هایی را ریخته که خواستار آزادگی و شرف و انسانیت هستند و این بار موجب شده است تعداد بی‌شماری از خواهران و برادران دینی و دردناک‌تر از آن شاهد ریخته شدن خون کودکانی هستیم که در شهر غزه به دست صهیونیست‌ها صورت می‌گیرد.

امروز جنایت‌کاران با اهداف شیطانی خود مساجد این شهر را آمال حملات خود قرار می‌دهند و از هرگونه توهین به مسلمانان دریغ نمی‌کنند.

کوردلان بدانند که به یاری خداوند متعال حق بر باطل پیروز خواهد شد و داغ بی‌آبرویی و حقارت بر پیشانی مجامع جهانی و اتحادیه عرب به خاطر سکوت و بی‌تفاوتی‌شان در مقابل این همه جنایت زده خواهد شد.

ما امیدواریم و البته یقین داریم بحران در عراق، غزه و سوریه فروکش کند و بر خلاف تصورات پوشالی آمریکا و صهیونیست آن چه باقی خواهد ماند پیروزی مسلمانان و گسترش اندیشه‌های اسلامی است.

ما باور داریم با گسترش جریان استکبار ستیزی که امروز شاهد آن هستیم و هم‌چنین غیرت اجتماعی و سیاسی مسلمانان در سراسر جهان به سوی نابودی آنان در آینده پیش خواهیم رفت و باعث ایجاد حکومت عدل جهانی که امید همه مسلمانان و آزادی خواهان جهان است خواهیم شد و نیز دست مستکبران و شیطان‌صفتان از کشورهای مسلمان کوتاه و ظلم و ستم نابود خواهد شد.»

انتهای پیام

کد N454640

وبگردی