آفتاب

محمود عباس با امیر قطر و خالد مشعل دیدار می کند

محمود عباس با امیر قطر و خالد مشعل دیدار می کند

تهران - ایرنا - سفیر تشکیلات خودگردان فلسطین در قطر اعلام کرد که ˈمحمود عباسˈ رییس این تشکیلات با امیر قطر و ˈخالد مشعلˈ رییس دفتر سیاسی ˈحماسˈ در ˈدوحهˈ دیدار خواهد کرد.

به گزارش روز سه شنبه خبرگزاری ˈفرانسهˈ از دوحه، مقام های تشکیلات خودگردان فلسطین پیش از این عنوان کرده بودند که عباس دوشنبه (دیروز) به منظور انجام مذاکرات غیرمستقیم با نماینده رژیم صهیونیستی در باره برقراری آتش بس پایدار در نوار غزه به دوحه سفر خواهد کرد.

ˈمنیر غنامˈ سفیر تشکیلات خودگردان فلسطین در قطر گفت: عباس در دیدارهای جداگانه با مشعل و ˈشیخ تمیم بن حمد آل ثانیˈ امیر قطر، در باره آخرین تحولات در مذاکرات قاهره و کمک رسانی و بازسازی نوار غزه گفت وگو خواهد کرد.

غنام افزود که رییس تشکیلات خودگردان فلسطین در راستای تماس هایش با رهبران تمامی جناح ها و احزاب فلسطینی مرتبط با مبارزه فلسطینیان با رژیم صهیونیستی، به قاهره سفر خواهد کرد.

بر اساس توافق دیشب نمایندگان گروههای فلسطینی با نماینده رژیم صهیونیستی در قاهره، آتش بس پنج روزه در نوار غزه به مدت 24 ساعت و تا نیمه شب سه شنبه تمدید شد.

در تهاجم ددمنشانه ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی نوار غزه که حدود یک ماه به طول انجامید، حدود دو هزار نفر از غیرنظامیان فلسطینی شهید و بیش از 10 هزار نفر دیگر زخمی شدند.

خاورم**1486**230**1651
کد N453839

وبگردی