آفتاب
در اقدامی فریبکارانه؛

تهدید داعش علیه آمریکا/ شما را غرق خون می کنیم

تهدید داعش علیه آمریکا/ شما را غرق خون می کنیم

گروه تروریستی داعش که رفتارها و اقدامات ضد اسلامی و ضد انسانی اش بیشتر در راستای منافع آمریکا و صهیونیستهاست، با انتشار یک پیام تصویری و در اقدامی فریبکارانه، آمریکا را به حمله علیه اتباع این کشور تهدید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العربیه، گروه تروریستی دولت اسلامی عراق و شام موسوم به داعش در واکنش به حملات هوایی آمریکا به برخی مواضع این گروه در شمال عراق، با انتشار یک پیام ویدئویی به واشنگتن در خصوص ادامه حملات هوایی هشدار داد.

در این نوار ویدئویی که در آن از تصویر یک نظامی آمریکایی که در زمان اشغال عراق کشته شده بود استفاده شده است، تروریستهای داعش اعلام کردند که اگر یکی از اعضای این گروه تروریستی در جریان حملات هوایی آمریکا به مواضع داعش، آسیب ببیند، به آمریکاییها در هر مکانی که باشند حمله خواهند کرد.

داعش در جریان این پیام ویدئویی خطاب به آمریکاییها اعلام کرده است که شما را در خون خودتان غرق خواهیم کرد.

شایان ذکر است "ابوبکر البغدادی" سرکرده داعش پیشتر با انتشار بیانیه ای اعلام کرده بود که قصد دارد پرچم داعش را بر فراز کاخ سفید به احتزاز در آورد.

این در حالی است که طبق اظهارات تحلیلگران و مقامات سیاسی و همچنین اظهارات اخیر "ادوارد اسنودن" مامور سابق سازمان سیا و همچنین هیلاری کلینتون وزیر خارجه سابق آمریکا، واشنگتن نقش فعالانه ای در شکل گیری داعش و حمایت از این گروه تروریستی ایفا کرده است.

 

کد N453191

وبگردی