آفتاب

نتانیاهو: به شدت به شلیک موشک‌ها از غزه پاسخ می‌دهیم

نتانیاهو: به شدت به شلیک موشک‌ها از غزه پاسخ می‌دهیم

نخست وزیر رژیم صهیونیستی با بیان اینکه به مذاکره کنندگان این رژیم در قاهره دستور داده است تا از خواسته‌های تل‌آویو کوتاه نیایند، گفت: اسرائیل به شدت به شلیک موشک‌ها از غزه پاسخ خواهد داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نوشته روزنامه مصری الیوم السابع، ‌بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در پایان جلسه خود به موشه یعالون، وزیر جنگ این رژیم که پیش از پایان آتش‌بس میان فلسطینی‌ها و رژیم صهیونیستی برگزار شد، اعلام کرد که به هیات مذاکره کننده رژیم صهیونیستی در قاهره دستور داده است تا سرانگشتی از خواسته‌های امنیتی این رژیم کوتاه نیایند.

نتانیاهو گفت: نیروهای ارتش اسرائیل آماده تمام سناریوهای احتمالی از جمله حمله گسترده علیه حماس در نوار غزه هستند و این در صورتی است که مجددا از غزه به سمت ما موشک شلیک شود و دولت نیز با قاطعیت این جنگ را راهوری خواهد کرد.

وی افزود: تنها زور در خاورمیانه کافی نیست بلکه از شهروندان اسرائیل خواسته می‌شود تا صبر و پایداری از خود نشان دهند. استواری شهروندان اسرائیلی به دولت حمایت لازم را برای اتخاذ تصمیمات جهت برقراری آرامش و امنیت می‌دهد.

وی همچنین خاطرنشان کرد که رژیم صهیونیستی در صورت شلیک موشک از غزه به شدت پاسخ خواهد داد.

در همین حال، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی عنوان داشت: عملیات "صخره سخت" اسرائیل علیه نوار غزه هنوز پایان نیافته است و ما تا زمانی که به ماموریت خود که همان برقراری آرامش و امنیت برای شهروندان اسرائیل است عمل نکنیم فکرمان آرام نمی‌شود. حماس نمی‌تواند ما را به جنگ فرسایشی بکشاند و اگر تلاش کند تا دست به این اقدام بزند ما به شدت پاسخ خواهیم داد.

انتهای پیام

کد N453152

وبگردی