آفتاب

تهدید داعش علیه آمریکا: "همه شما را غرق خون می‌کنیم"

تهدید داعش علیه آمریکا: "همه شما را غرق خون می‌کنیم"

گروه تروریستی داعش در فایلی ویدئویی به واشنگتن هشدار داد، در صورتی که حملات آمریکا در عراق به نیروهای این گروه صدمه‌ای برساند، "در هر مکانی" آمریکایی را هدف قرار خواهد داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نوشته روزنامه مصری الیوم السابع، داعش در این فایل ویدئویی تصاویری از یک آمریکایی را منتشر کرده که در هنگام اشغال عراق کشته شده است، در این فایل این عبارت به زبان انگلیسی وجود دارد: "همه شما را غرق خون می‌کنیم".

در همین حال، داعش در بیانیه‌ای که در فضای مجازی منتشر شده است، به حملات هوایی آمریکا به پایگاه‌های این گروه در مناطق نزدیک به اقلیم کردستان عراق پاسخ داده است.

داعش هرگونه عقب‌نشینی از این مناطق را به جز دو منطقه "مخمور" در استان نینوا واقع در شمال عراق و "الکویر" در شرق شهر موصل را تکذیب و اعلام کرده است که عقب‌نشینی از این مناطق یک اقدام "تاکتیتی" بوده است.

این گروه تروریستی اعلام کرده است: نیروهای آمریکایی با مشارکت در حمایت از کردها، مرتکب "حماقت" شده‌اند، نیروهای آمریکایی در جنگ در عراق در سال‌های گذشته خسارت‌های مالی دیدند و ده‌ها هزار تن از سربازان آن با مشکلات دسته و پنجه نرم می‌کنند.

این گروه ادعا کرد که با تمام حملات آمریکا به پایگاه‌های خود مقابله کرده و توانسته‌ است تعدادی از سربازان آمریکایی را به اسارت گرفته و جنگنده‌ها را هدف قرار دهد.

انتهای پیام

کد N452862

وبگردی