آفتاب
پیرموذن به ایلنا خبر داد:

نمایندگان اردبیل به دلیل حمایت از فر‌جی‌دانا رئیس‌جمهور را در سفر استانی همراهی نمی‌کنند

نمایندگان اردبیل به دلیل حمایت از فر‌جی‌دانا رئیس‌جمهور را در سفر استانی همراهی نمی‌کنند

نمایندگان مجلس نهم باید از تجربه منفی مجلس پنجم استفاده کنند. چراکه این مجلس اصولگرا نیز یکی از وزرای دولت اصلاحات را استیضاح کرد و صدای مردم را نشنید برای همین مردم در انتخابات مجلس ششم طومار همه این نمایندگان را برچیدند و با عدم اعطای رای اعتماد خود نظرشان را به این اقدام آنها نشان دادند.

نماینده مردم اردبیل از عدم همراهی رئیس جمهور در سفر به استان اردبیل به دلیل دفاع از فرجی‌داا خبر داد.

کمال الدین پیرموذن در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به استیضاح وزیر علوم گفت: علی رغم اینکه صبح روز چهارشنبه طبق وعده‌ای که رئیس جمهور به مردم اردبیل داده است، به این استان سفر خواهد کرد، اما نمایندگان استان اردبیل جهت حمایت از فرجی‌دانا و دفاع از او و همچنین برای اعطای رای اعتماد به وزیر علوم در کنار او خواهند ماند و رئیس جمهور را همراهی نمی‌کند.
پیرموذن با بیان اینکه نمایندگان استان اردبیل پس از اتمام موضوع استیضاح به استان خود خواهند رفت، گفت: نمایندگان مجلس نهم باید از تجربه منفی مجلس پنجم استفاده کنند. چراکه این مجلس اصولگرا نیز یکی از وزرای دولت اصلاحات را استیضاح کرد و صدای مردم را نشنید برای همین مردم در انتخابات مجلس ششم طومار همه این نمایندگان را برچیدند و با عدم اعطای رای اعتماد خود نظرشان را به این اقدام آنها نشان دادند.
پیرموذن با تاکید بر اینکه امیدواریم که ما نمایندگان مجلس نهم کار نمایندگان مجلس پنجم را تکرار نکنیم، گفت: ما باید از برخورد مردم با نمایندگان دوره پنجم عبرت بگیریم با این حال پیش بینی من این است که در جلسه استیضاح این وزیر پاکدست، رای اعتماد دوباره خواهد گرفت و به سکان‌داری خود در وزارت علوم ادامه خواهد داد.
نماینده مردم اردبیل در پاسخ به این سوال که موضع فراکسیون رهروان ولایت در خصوص استیضاح وزیر علوم چیست، گفت: فراکسیون تصمیم‌گیری در خصوص موضوع استیضاح را در اختیار خود نمایندگان گذاشته است تا هر نماینده با دیدگاه خود و سوگندی که در پیشگاه خداوند یاد کرده است، نظر خود را بدهد.
پیرموذن با اشاره به اینکه نظر اکثریت اعضای فراکسیون رهروان ولایت نسبت به فرجی‌دانا کاملا مثبت است، گفت: من امیدوارم که فراکسیون رهروان ولایت در اسرع وقت و تا پیش از روز استیضاح به طور رسمی حمایت خود را از فرجی‌دانا اعلام کند که البته بنده این موضوع را با رئیس فراکسیون در میان گذاشته‌ام.

کد N452423

وبگردی