آفتاب
تحولات سوریه/

سندی دیگر درباره ارتباط تروریستها با تل آویو/هلاکت چندین تروریست خارجی در دیرالزور و حومه دمشق

سندی دیگر درباره ارتباط تروریستها با تل آویو/هلاکت چندین تروریست خارجی در دیرالزور و حومه دمشق

منابع سوری از هلاکت چندین تروریست بیگانه در عملیات نیروهای ارتش سوریه در دیرالزور و حومه دمشق و کشف چند تونل خبر دادند که تروریستها در حملات خود مورد استفاده قرار می دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از  سانا، نیروهای مسلح سوریه در حمله به مراکز تجمع تروریستها در دیرالزور، شماری از آنها را به هلاکت رساندند، در عملیات نیروهای ارتش در خان الشیح درحومه دمشق هم شماری از تروریستها که برخی غیر سوری بودند، به هلاکت رسیدند.

این در حالی است که تلاشهای تروریستها برای نفوذ کفرنان در حومه حمص ناکام ماند و سه خودرو آنها که حامل تروریست و سلاح بود، در حومه قنیطره منهدم شد.

نیروهای ارتش همچنین سه بمب کارگذاشته شده از سوی تروریستها را در جاده عقرب حماه کشف و خنثی کردند. خبر دیگر اینکه نیروهای ارتش و گروههای دفاع مردمی و شهروندان، حمله تروریستها به مردم روستای داما و دیرداما در حومه سویداء را دفع کردند.

نیروهای ارتش همچنین تونلی به طول 70 متر را در محله العرفی در شهر دیرالزور که تروریستها برای انتقال سلاح و مهمات استفاده می کردند، منهدم کردند و تمام تروریستهایی که در داخل این تونل بودند، به هلاکت رسیدند.

همچنین تونلی در منطقه الملیحه در غوطه شرقی که تروریستها در تجاوزات خود به مردم این منطقه استفاده می کردند، منهدم شد.

این تونل از جمله تونلهایی است که نیروهای ارتش پس از بازگرداندن امنیت و ثبات به الملیحه در پنجشنبه گذشته و ریشه کنی تروریسم در این منطقه کشف کردند.

در استان حماه هم نیروهای یگان مهندسی توانستند دو بمب کار گذاشته شده در جاده السعن السلمیه را خنثی کنند.

سانا همچنین از کشته و زخمی شدن شمار زیادی از تروریستها در درعا و حومه آن و دفع حملات گروههای تروریستی به مناطق امن خبر داد.

خبر دیگر اینکه کانال دو تلویزیون اسرائیل فیلمی را پخش کرد که در این فیلم، فرمانده گروه تروریستی موسوم به الحرمین رسما به حمایتهای رژیم صهیونیستی از گروههای تروریستی در سوریه اعتراف می کند.

سرکرده این گروه در این فیلم با اعتراف به داشتن ارتباط با رژیم صهیونیستی گفته است 10 بار به داخل مناطق اشغالی رفته و با افسران صهیونیست درباره چگونگی حمایت مالی و تسلیحاتی از گروه خود هماهنگی کرده است.

این فیلم سند دیگری بر ارتباط گروههای تروریستی با رژیم صهیونیستی و دست داشتن این رژیم در ناآرامی ها و کشتار و ویرانی در سوریه است.

کد N451731

وبگردی