آفتاب

دو طرف مذاکرات آتش‌بس غزه برای ادامه جنگ آماده می‌شوند

دو طرف مذاکرات آتش‌بس غزه برای ادامه جنگ آماده می‌شوند

فارس نوشت:

کانال 10 رژیم صهیونیستی ضمن اشاره به اختلافات پررنگ در مذاکرات آتش‌بس اعلام کرد که طرف فلسطینی و اسرائیلی برای از سرگیری جنگ آماده می‌شوند.
به گزارش خبرگزاری فلسطین «سما»، کانال 10 رژیم صهیونیستی در خبری اعلام کرد که اختلافات میان دو هیئت اسرائیلی و فلسطینی در قاهره، بسیار بزرگ است و دو طرف برای ازسرگیری جنگ آماده می‌شوند.

در حالی که پیش از این مطبوعات اسرائیلی از جابنداری مصر از طرف اسرائیلی خبر داده بودند و حتی اعلام کردند که مشکل مذاکرات، مشکل میان اسرائیل و فلسطین نیست بلکه مشکل مصر با فلسطینی‌ها بخصوص حماس است، گزارش‌ تلویزیون رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد که «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی [در ادامه کارشکنی‌ها] در لحظات آخر تغییراتی جدید در طرح پیشنهادی آتش‌بس غزه از طرف قاهره ارائه داده است.

یکی از اعضای هیئت فلسطین در همین راستا اعلام کرد که رژیم صهیونیستی خواهان خلع سلاح مقاومت است و همین موضوع [غیر عملی] منجر به شکست جلسه مذاکرات شده است.

بنا بر این گزارش، منابع خبری از تشدید فشارها بر نتانیاهو برای پایان دادن به مذاکرات و تلاش برای از سر راه برداشتن حماس خبر می‌دهند.

در همین راستا «نفتالی بنت» وزیر اقتصاد رژیم صهیونیستی گفت که اگر پرتاب موشکها از نوار غزه دوباره آغاز شود این رژیم بشدت پاسخ خواهد داد.

52261

کد N451641

وبگردی