آفتاب
در جمع خبرنگاران مطرح شد:

پاسخ نوبخت درباره حضور رئیس جمهور در جلسه استیضاح/ استیضاح هدیه خوبی برای هفته دولت نیست

پاسخ نوبخت درباره حضور رئیس جمهور در جلسه استیضاح/ استیضاح هدیه خوبی برای هفته دولت نیست

معاون نظارت راهبردی رئیس جمهور گفت: هدیه به دولت در هفته دولت این نیست که یکی از خدمتگزاران را در آستانه آغاز سال تحصیلی مورد انتقاد قرار دهند البته نظرات نمایندگان نه تنها برای وزیر علوم بلکه برای تمام هیان وزیران قابل احترام و پذیرش است.

به گزارش خبرنگار مهر محمد باقر نوبخت امروز صبح دوشنبه در حاشیه اولین جشنواره خانواده های موفق ارتش جمهوری اسلامی ایران که در سازمان عقیدتی سیاسی این نهاد برگزار شد در جمع خبرنگاران درباره استیضاح وزیر علوم اظهار داشت: دولت از ابتدای تشکیل همکاری صمیمانه و بسیار مثبتی با سایر قوا از جمله مجلس داشته است.

وی افزود: این همکاری صمیمانه دولت و مجلس باعث شد که دو لایحه دولت که با فوریت همراه بود به تصویب مجلس برسد و نمایندگان نیز در راستای تعامل خود با دولت آن را بررسی و به دولت ابلاغ کرده اند.

نوبخت با بیان اینکه وزیر علوم در دانشگاهها و آموزش عالی جایگاه صمیمانه ای دارد، گفت: هدیه به دولت در هفته دولت این نیست که یکی از خدمتگزاران را در آستانه آغاز سال تحصیلی مورد انتقاد قرار دهند البته نظرات نمایندگان نه تنها برای وزیر علوم بلکه برای تمام هیان وزیران قابل احترام و پذیرش است.

وی تصریح کرد: انتظار داریم نمایندگان مجلس با رای قاطع خود به فرجی دانا این فرصت را فراهم کنند تا سال تحصیلی جدید برای دانشجویان بهتر از گذشته آغاز شود و نمایندگان نشان دهند دولت و مجلس با یکدیگر اتفاق نظر دارند.

معاون نظارت راهبردی رئیس جمهور در پاسخ به سئوالی درباره حضور رئیس جمهور در مراسم استیضاح فرجی دانا گفت: سفر رئیس جمهور به استان اردبیل برای حضور در جمع مردم آن از پیش برنامه ریزی شده بود و در این جلسه هیات وزیران بنا به تناسب کاری که با این موضوع دارند حضور خواهند یافت.

کد N451088

وبگردی