آفتاب
معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش:

ارتش یک ظرفیت ناشناخته است

ارتش یک ظرفیت ناشناخته است

اولین همایش خانواده‌های موفق ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت و فرماندهان ارتش برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این همایش حجت‌الاسلام و المسلمین آل‌هاشم، رییس سازمان عقیدتی و سیاسی ارتش، با بیان اینکه این سازمان با حمایت سامانه فرماندهی ارتش و با اتخاذ یک رویکرد جامع و راهبردی به مقابله با تهدیدات فرهنگی دشمن روی آورده است، اظهار کرد: ما به دنبال این هستیم که با حفظ و ارتقای قدرت معنوی کارکنان ارتش، عزم آنان را در اجرای ماموریت‌ها جزم‌تر کرده و توان دفاعی کشور را مستحکم‌تر کنیم.

وی در ادامه اظهار کرد: سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برنامه‌های خود را بر اساس اسناد بالادستی تنظیم کرده و امروز ارتش کارآمد و متعهد است و بصیرت و بینش عمیق سیاسی دارد. ارتش یکی از سالم‌ترین و کارآمدترین دستگاه‌های کشور است.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش همچنین با بیان اینکه مسئولان باید با توجه به تهدیدات دشمن در حوزه فرهنگ نسبت به این حوزه حساس‌تر باشند، گفت: دولت در لایحه بودجه سال 93 رویکرد مناسبی نسبت به دستگاه‌های نظامی اتخاذ کرده است با این وجود باید دانست عملکرد نهادهای فرهنگی نیروهای مسلح تاثیر قابل توجهی بر توان دفاعی نیروها دارد پس در امور فرهنگی ما به توجه بیشتر مسئولان نیازمندیم.

در ادامه این نشست، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدرضا واحدی معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش نیز با بیان اینکه در خانواده‌های ارتش چهره‌های برتر و تاثیرگذار زیاد هستند، اظهار کرد: ما نتوانستیم همه فرزندان و همسران موفق ارتش را در این همایش شرکت دهیم با این وجود در دوازده گروه صاحبان مدال‌های ملی در المپیادها و مسابقات علمی و هنری شناسایی کرده‌ایم.

وی در پایان افزود: ارتش یک ظرفیت ناشناخته است.

در این همایش همچنین محمدباقر نوبخت گفت: در بودجه سال 94 بندی برای توسعه برنامه‌های سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در نظر گرفته می‌شود.

به گزارش ایسنا، در این همایش امیر سرتیپ موسوی جانشین فرمانده کل ارتش، امیر دریادار سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش، امیر نصیرزاده معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی، امیر صباحی‌فرد جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء، محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت و جمعی دیگر از فرماندهان ارتش حضور داشتند.

در این همایش از خانواده‌های برتر ارتش تجلیل شد.

انتهای پیام

کد N450836

وبگردی