آفتاب
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی خبر داد:

برگزاری نشست مشترک سه کمیسیون مجلس برای بررسی برنامه های دولت در حوزه اقتصاد

برگزاری نشست مشترک سه کمیسیون مجلس برای بررسی برنامه های دولت در حوزه اقتصاد

تهران- ایرنا- سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از برگزاری نشست مشترک این کمیسیون با کمیسیون های اقتصادی و صنعت، معدن و تجارت مجلس به منظور بررسی و ارزیابی برنامه های دولت در ارتباط با کنترل تورم، خروج از رکود و رونق بازار تولید خبر داد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، سیدحسین نقوی حسینی با اشاره به جلسه عصر امروز(یکشنبه) کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: برگزاری این نشست مشترک با توجه به توضیحات رییس کمیسیون و اظهارنظر اعضا در جلسه امروز مصوب شد چرا که اعضای کمیسیون نسبت به دغدغه های اقتصادی مردم اعلام نگرانی کردند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به حضور ابراهیم رحیم پور معاون وزیر امور خارجه و حقیقیان سفیر جمهوری اسلامی ایران در پاکستان در جلسه امروز این کمیسیون، گفت: تحولات اخیر پاکستان، نقش عربستان و آمریکا در این تحولات و سرنوشت خط لوله صلح مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی اظهارکرد: در جلسه کمیسیون امنیت ملی مجلس اعلام شد که تحولات پاکستان به عنوان یکی از همسایه های جمهوری اسلامی ایران مهم است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: همچنین سناریوهای مختلف تحولات پاکستان در این جلسه بررسی شد و ترکیب کمپین شکل گرفته علیه نواز شریف مورد تجربه و تحلیل قرار گرفت.

نقوی حسینی تاکید کرد: جمهوری اسلامی خواهان حفظ وحدت و یکپارچگی پاکستان، رعایت اصول دموکراسی و احترام به مطالبات مردم و حفظ آرامش در پاکستان است.

سیام(3)**9254**م.ب**1449
کد N450336

وبگردی