آفتاب
معاون سیاسی سپاه:

توطئه بزرگ در منطقه خاورمیانه محصول اتاق فکر دشمنان قسم خورده اسلام است

توطئه بزرگ در منطقه خاورمیانه محصول اتاق فکر دشمنان قسم خورده اسلام است

معاون سیاسی سپاه گفت: امروز اتاق های فکری در جبهه دشمن وجود دارند که استراتژی و حتی تاکتیک گروه های تکفیری و داعش که خود مادر و پرورش دهنده آنها هستند را تعیین می کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، همایش سیاسی فرماندهان و رزمندگان نیروی دریایی سپاه مستقر در بندرعباس با حضور سردار سنایی راد معاون سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه برگزار شد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار رسول سنایی‌راد محور سخنان خود را به موضوعات سیاسی و امنیتی منطقه خاورمیانه به ویژه فلسفه وجودی و اهداف پنهان و پیدای گروهک های تروریستی اختصاص داد.

دکتر سنایی راد معاون نمایندگی ولی فقیه در سپاه گفت: توطئه بزرگ جاری در منطقه خاورمیانه محصول اتاق فکر دشمنان قسم خورده اسلام است.

وی افزود: امروز نابودی هویت احیا شده اسلامی که می تواند مقدمه شکل گیری دوباره تمدن اسلامی باشد هدفگذاری شده است.

سردار سنایی راد خاطر نشان کرد: آن چه در منطقه می گذرد، بخشی از سناریوی ترسیم شده برای نابودی هویت اسلامی احیا شده است که اصلی ترین مدافع و مروج آن مقاومت اسلامی است.

معاون سیاسی سپاه افزود: امروز اتاق های فکری در جبهه دشمن وجود دارند که استراتژی و حتی تاکتیک گروه های تکفیری و داعش که خود مادر و پرورش دهنده آنها هستند را تعیین می کنند.

سردار سنایی راد در ادامه با اشاره به جنایات گروه های تکفیری و داعش در منطقه با نام اسلام، گفت: گروه هایی که امروز به جان مردم و زیرساخت های کشورهای اسلامی افتاده اند بهترین خدمت را برای مخدوش کردن اسلام انجام دادند.

وی افزود: امروز همین نیروها که از ناحیه اتاق های فکری از جنس صهیونیستی-انگلیسی حمایت می شوند، با فریاد الله اکبر سر می برند، بدن ها را مثله می کنند و به زنان و دختران تجاوز می کنند و این درست منطبق با خواست و رضایت دشمنان قسم خورده اسلام است و انطباق خواست و عملکرد این گروه ها با خواست دشمنان اسلام، شاهدی بر همسویی و همکاری آنان است.

سنایی راد در پایان گفت: جنایات گروه هایی مانند بوکوحرام در کشورهای افریقایی بخش دیگری از پازلی است که دشمنان اسلام با شگردهای گوناگون آن را تعقیب و حمایت می کنند. وی افزود: هدف مرحله به مرحله این پازل واردآوردن ضربات سهمگین به پیکره اسلامی است که مقاومت اسلامی مدافع و مروج آن است.

کد N449705

وبگردی