آفتاب

نماینده‌ی شهر بابک: آمریکا بداند آزادگان جهان از مکتب عاشورا درس گرفتند

نماینده‌ی شهر بابک: آمریکا بداند آزادگان جهان از مکتب عاشورا درس گرفتند

نماینده شهر بابک اظهار داشت: آمریکا بداند آزادگان جهان درس مبارزه و ایستادگی را از مکتب عاشورا آموخته‌اند و در این مکتب ثابت شده است که خون بر شمشیر پیروز است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایسنا، حسین فتاحی طی نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی از گروه‌های مقاومت آزادی بخش در غزه گفت: چه زیبا امام خمینی (ره) فرمود اگر سپاه نبود کشور نبود و امروز هم ثابت شده است اگر سپاه نباشد اسلام نخواهد بود.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به مشکلات حوزه‌ی انتخابیه گفت: حتما رئیس جمهور به یاد دارند که در تبلیغات انتخاباتی خود تاکید کردند که صد روزه و تنها با گردشگری و توریسم بیکاری را ریشه کن می‌کنند و این سوال مطرح است که تاکنون که یک سال است از دولت گذشته است اشتغال ایجادشده است و اگر نشده مشکل از کجا بوده است؟

وی افزود: در دولت گذشته حدود 800 نفر از جوانان استان کرمان در آزمون رسمی دولتی و یا قانونی حائز امتیازات استخدام شدند اما متاسفانه تاکنون هیچ کدام از آنها مشغول به کار نشده‌اند و سوال اینجاست تا کی باید این عزیزان منتظر بمانند و آیا دولت در این رابطه پاسخ قاطعی دارد؟

فتاحی خطاب به وزیر بهداشت و نیرو خاطر نشان کرد: کرمان و شهرستان شهر بابک از کمبود پزشک متخصص و امکانات درمانی رنج می‌برند و باید هر چه سریعتر این مشکلات مرتفع شود. همچنین عرض می‌کنم چنانچه در آینده نزدیک برای مشکل کم آبی و تامین آب صنایع به کشاورزی در استان کرمان و شهرستان شهر بابک اقدام نشود شاهد بحران بی‌آبی و فلج شدن صنعت کشاورزی و دیگر صنایع خواهیم بود؛ در حالی که این مشکل با انتقال آب به راحتی قابل حل است.

نماینده شهر بابک تاکید کرد:‌ وزارت جهاد کشاورزی و وزارت صنعت و معدن و تجارت طوری برنامه ریزی کنند که امسال محصول پسته‌ی کشاورزان زحمتکش به خارج صادر شود و مثل دو سال گذشته نباشد که با بی‌تدبیری مسئولین مربوطه خسارات زیادی به کشاورزان وارد آمد ضمن آنکه به موضوع آب کشاورزی و نحوه استفاده از آن نیز با توجه به موضوع خشکسالی باید توجه جدی شود.

انتهای پیام

کد N449483

وبگردی