آفتاب

وزیران اطلاعات، اقتصاد و کشاورزی به مجلس فراخوانده‌شدند/ طرح حمایت از تولید ملی اعلام وصول شد

وزیران اطلاعات، اقتصاد و کشاورزی به مجلس فراخوانده‌شدند/ طرح حمایت از تولید ملی اعلام وصول شد

سه سوال ملی از وزیران اقتصاد، اطلاعات و جهاد کشاورزی و نیز دو طرح در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی از سوی هیات رئیسه مجلس اعلام وصول شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، در پایان جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی طرح حمایت از تولید ملی در ایجاد بستر توسعه اقتصادی و نیل به اقتصاد مقاومتی به صورت عادی و نیز طرح استفساریه شمول یا عدم شمول مالیات و عوارض بر ارزش افزوده و عوارض بر آلایندگی های تولیدات مناطق آزاد ویژه اقتصادی نیز به صورت عادی از سوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی اعلام وصول شد.

همچنین سوال ملی کوچکی نژاد، نماینده مردم رشت از وزیر جهاد کشاورزی در خصوص علت عدم اجرای قانون برنامه پنجم توسعه و حذف تشکیلات ضروری در جلسه امروز اعلام وصول

هیئت رئیسه مجلس از سوال ملی خانمحمدی، خسروی و اسماعیلی نمایندگان خرم‌دره، سمنان و زنجان نیز از وزیر امور اقتصاد و دارایی در خصوص عدم شفافیت در اخذ مطالبات و معوقات بانکی نیز خبر داد.

حمید رسایی و محمدجواد کریمی قدوسی نمایندگان تهران و مشهد نیز وزیر اطلاعات را برای پاسخگویی درباره علت برگزاری جلسه با شورای مرکزی حزب منحله مشارکت به مجلس فرا خواندند.

کد N449316

وبگردی