آفتاب

مرادی: مدعیان انتصابات نادرست در وزارت علوم باید ادعای خود را ثابت کنند

مرادی: مدعیان انتصابات نادرست در وزارت علوم باید ادعای خود را ثابت کنند

نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه استیضاح وزیر علوم به مصلحت نیست، معتقد است: مدعیان حضور افراد منتسب به فتنه 88 باید این ادعای خود را ثابت کنند تا به همگان مسجل شود.

سالار مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به استیضاح وزیر علوم در مجلس با اعلام رضایت از عملکرد وزارت علوم، گفت: ساختار موجود در این وزارتخانه مناسب است و استیضاح آقای فرجی‌دانا در حال حاضر به مصلحت نیست.

وی همچنین با اشاره به ادعای برخی نمایندگان به حضور افراد منتسب به حوادث پس از انتخابات ریاست‌جمهوری سال 88، اظهار کرد: اگر حضور وابستگان به این جریان در وزارت علوم مسجل شده باشد قطعا این موضوع برای هیچ کس قابل قبول نیست، اما باید مدعیان این موضوع این انتصابات را ثابت کنند.

نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس یادآور شد: در حال حاضر با توجه به شروع سال تحصیلی جدید نباید این استیضاح انجام شود؛ چرا که دانشگاه‌ها باید با آرامش و قدرت بیشتری وارد سال تحصیلی جدید شوند و نیاز نیست چنین بحثی را در حوزه وزارت علوم داشته باشیم.

مرادی همچنین با اشاره به حمایت‌های مکرر مقام معظم رهبری از دولت فعلی، گفت: مقام معظم رهبری همیشه بصیرت و نکته‌سنجی خاص خود را دارند و هر تذکری هم که دادند بجا بوده، در شرایط فعلی منطقه‌ای، بین‌المللی و وضعیت داخلی نیز مجلس باید به بحث‌های اقتصادی و معیشت مردم توجه داشته باشد.

وی افزود: همان‌طور که آقای لاریجانی نیز هفته گذشته این موضوع را مورد تاکید قرار دادند و باید به دولت فرصت بیشتری داده شود تا اگر اشتباهاتی نیز در برخی وزارتخانه‌ها وجود دارد با راه‌حل‌های دیگر اصلاح شوند.

انتهای پیام

کد N448362

وبگردی