آفتاب

جهانگیری: عده ای تلاش دارند دولت را وارد حاشیه کنند

جهانگیری: عده ای تلاش دارند دولت را وارد حاشیه کنند

تهران - ایرنا - معاون اول رییس جمهوری با بیان این که دولت تدبیر و امید در یک سال گذشته تلاش داشت تا برخی از مشکلات اساسی کشور را حل کند، گفت: در این مدت دستاوردهای خوبی در حوزه نظام سلامت و مهار تورم داشتیم اما خیلی ها تلاش دارند دولت را وارد حاشیه کنند تا از حل مشکلات مردم باز ماند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا ، اسحاق جهانگیری صبح امروز (شنبه) در دومین اجلاس معاونان درمان ، روسا و مدیران بیمارستان های سراسر کشور که در مرکز همایش های بین المللی ذکریای رازی برگزار شد، افزود: بعد از شروع به کار دولت معلوم شد که نیازمند مدیریت جدی و تصمیم گیری های به موقع و مهم هستیم تا بدون درنگ و با پشتوانه علمی کشور درباره مسایل مختلف تصمیم گیری کنیم.

معاون اول رییس جمهوری با بیان این که بعد از آشنا شدن به کار احساس کردیم که وظیفه بسیار سنگین تر از آن است که از ابتدا تصور می کردیم ، ادامه داد: با تیم های کارآمد و بدون توجه به گرایش های سیاسی، کار را با جدیت مضاعفی آغاز کردیم و خوشبختانه در اولین سالگرد شروع به کار دولت باید بگوییم که بخش قابل توجهی از مسایل کشور در حال حل بوده و برای آن راهکار دیده شده است.



** دستاوردهای دولت در حوزه سیاست خارجی

جهانگیری یکی از مهم ترین دستاوردهای دولت را در بخش سیاست خارجی دانست و اظهار داشت: در این بخش با تحریم های ظالمانه ای که آثارش را در اکثر بخش های کشور گذاشته بود، روبرو بودیم که یکی از آنها دارو و درمان بود.

معاون اول رییس جمهوری تصریح کرد: یکی از مهم ترین اقدامات دولت تعامل با دنیا بود که توسط یک تیم زبده، قوی و کارآمد با مسوولیت وزیر امور خارجه تحت نظارت ریاست محترم جمهوری و در چارچوب سیاست های رهبر معظم انقلاب، دستاوردهای خوبی را در این مدت به همراه داشت.

وی اظهار امیدواری کرد: در یک تعامل سازنده و مثبت با دنیا هم از حقوق هسته ای ملت ایران به خوبی دفاع کنیم و هم تحریم های ظالمانه را برهم بزنیم و زمینه رشد و توسعه ایران را فراهم کنیم.

این خبر در حال تکمیل است.

سیام ** 1429 ** د . الف**1572
کد N446494

وبگردی