آفتاب

حمایت فرماندار نیویورک از جنایات صهیونیست ها در غزه

حمایت فرماندار نیویورک از جنایات صهیونیست ها در غزه

23/05/1393 13:20

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از یدیعوت آحارونوت، "اندرو کومو" فرماندار نیویورک که شب گذشته وارد اراضی اشغالی شده است، با "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم صهیونیستی دیدار کرد. این سفر به بهانه "همدردی" با این رژیم و در راستای حمایت های همه جانبه واشنگتن از اقدامات جنایتکارانه تل آویو انجام می گیرد.

کومو در دیدار با نتانیاهو گفت: ما درک می کنیم که شما با چه چیزی مواجه هستید و از حق شما برای دفاع از مردمتان در برابر تروریسم حمایت می کنیم. وی بدون اشاره به کشتار حدود دو هزار نفر از مردم بی دفاع غزه که بیشتر آنان را زنان و کودکان تشکیل می دهند مدعی شد آمریکا تجربیات تلخی از حملات تروریستی دارد و به همین دلیل با صهیونیست ها ابراز همدردی می کند.

در همین حال نتانیاهو ضمن تشکر از سرسپردگی آمریکا به رژیم صهیونیستی از این که این مقام آمریکایی به اراضی اشغالی آمده و به گفته وی "در سمت درست" جبهه قرار گرفته، قدردانی کرد. نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه اظهاراتش ابراز امیدواری کرد با برقراری صلح در منطقه این کشتار پایان یابد.

فرماندار نیویورک در بخش دیگری از این سفر با رئیس رژیم صهیونیستی دیدار و مراتب دوستی و همپیمانی آمریکا با این رژیم را به وی ابراز کرد. به گفته کومو در حال حاضر نیویورک با 1.7 میلیون یهودی، بیشترین میزان یهودیان را در خارج از سرزمین های اشغالی دارد.

کد N444669

وبگردی