آفتاب

یونسی: اتهام تجزیه طلبی در دانشگاه ها را قبول ندارم / دولت باید به تخریب ها پاسخ دهد

یونسی: اتهام تجزیه طلبی در دانشگاه ها را قبول ندارم / دولت باید به تخریب ها پاسخ دهد

تهران - ایرنا - دستیار رییس جمهوری در مورد این که استیضاح کنندگان وزیرعلوم می گویند سیاست های فرجی دانا در وزارت علوم موجب افزایش تجزیه طلبی شده است ، گفت: ما این اتهام را به هیچ وجه قبول نداریم و در دانشگاه ها نمی بینیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، حجت الاسلام «علی یونسی» روز پنج شنبه در نشست علمی مشروطه و اقوام ایرانی در جمع خبرنگاران اضافه کرد: دولت باید پاسخ تخریب ها و نقدها را هم بدهد اما در عین حال نباید وظیفه اصلی را فراموش کرده و خود را به این مسائل سرگرم کند.

دستیار رییس جمهوری در امور اقوام و اقلیت ها ادامه داد: دولت به این نکته توجه دارد که نباید به این تخریب ها مشغول و سرگرم شود.

یونسی در پاسخ به این سوال که تخریب ها افزایش پیدا کرده و دولت باید در برابر آن چه واکنشی داشته باشد گفت: سه قوه با یکدیگر هماهنگ بوده ، دعواهایی که در گذشته بین قوا وجود داشت دیگر وجود ندارد و همه تابع سیاست های کلی رهبر معظم انقلاب هستند.

یونسی همچنین در مورد نشست اقوام ایرانی و انقلاب مشروطه گفت: این نشست به بررسی نقش اقوام در تحولات ایران از جمله مشروطه می پردازد؛ در زمان مشروطه که استبداد صغیر پیش آمد این اقوام بودند که تهران را نجات دادند و شاه مجبور به فرار شد و این اقوام بودند که با حمایت خود از ایران دفاع کردند.

وی با اشاره به بیانات امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب در استفاده از اقوام به عنوان یک فرصت گفت: اقوام در کشور یک فرصت هستند که باید از ظرفیت آنها استفاده شود.

خبر در حال تکمیل است.

سیام**9189**9132**1601**
کد N444452

وبگردی