آفتاب

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور امروز (چهارشنبه) از سوی هیأت رئیسه مجلس قرائت شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، این تذکرات به شرح زیر است:

حسن تأمینی لیچایی، نماینده مردم رشت به وزیر بهداشت: تسریع در پرداخت مطالبات شرکت‌های تأمین تجهیزات پزشکی.

محمدعلی عبدالله‌زاده، جواد هروی، سید محمد باقر عبادی و مراد هاشم‌زهی نمایندگان مردم طبس، قائنات، بیرجند و نهبندان به وزیر راه و شهرسازی: علت صدور اجازه پرواز به هواپیماهای آنتونوف با وجود غیراستاندارد بودن آنها.

ابراهیم کارخانه‌ای، نماینده مردم همدان به رئیس‌ جمهور: نقدپذیری متوازعانه پاسخ نقد منصفانه است که لازم است رئیس ‌جمهور در همه حال به این مهم توجه داشته باشد.

محمد سلیمانی، نماینده مردم تهران به رئیس ‌جمهور: ضرورت ایجاد ساز و کار مناسب برای جلوگیری از ارائه اطلاعات غلط به رئیس‌ جمهور بر ضرورت اجتناب از لحن زورگویانه و نسنجیده.

حسینعلی حاجی‌دلیگانی، نماینده مردم شاهین‌شهر به وزیر بهداشت: تأخیر در صدور دفترچه بیمه سلامت برای کسانی که پیش از این سابقه بیمه داشتند.

محمد مهدی زاهدی و رضا صابری نمایندگان کرمان و آزادشهر به رئیس ‌جمهور: توضیح علت عدم پرداخت شهریه دانشجویان پیام نور زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی با وجود تصریح در قانون برنامه پنجم توسعه و قانون بودجه سال 93 کل کشور.

ایرج ندیمی، نماینده مردم لاهیجان به وزرای اطلاعات و کشور: لزوم برنامه‌ریزی برای حل مشکلات حاشیه‌نشینان کشور.

محمد حسن آصفری، نماینده مردم اراک به وزیر آموزش و پرورش: عدم برگزاری آزمون استخدامی معلمان پیش‌دبستانی و به وزیر اقتصاد و دارایی: جلوگیری از افزایش نرخ سود وام بانک‌ها و لزوم کاهش آن.

عباس فلاحی باباجان، نماینده مردم اهر به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: برخورد قانونی با برگزارکنندگان نمایش توهین‌آمیز به اهالی آذربایجان.

محمدرضا پورابراهیمی، نماینده مردم کرمان به وزیر نفت: علت عدم اطلاع‌رسانی و عدم اتخاذ راهکار در مورد پرونده کرسنت و به وزیر صنعت: عدم اتخاذ موضع مناسب در ارتباط با افزایش قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا، همچنین به وزیر آموزش و پرورش: علت عدم استفاده مناسب از ظرفیت‌های درآمدی قانون بودجه سال 93 به ویژه بند ن تبصره 3 و ماده 27 ضوابط اجرایی این قانون و به رئیس‌جمهور: لزوم انجام اقدامات موثر به منظور کنترل و کاهش آلودگی هوا در فصل سرد سال توسط سازمان حفاظت محیط زیست.

لاله افتخاری نماینده مردم تهران به وزیر راه و شهرسازی: لزوم پیگیری علت سقوط هواپیمای مسافربری تهران طبس و پیشگیری از تکرار و پرداخت خسارت به آسیب‌دیدگان و خانواده‌های جان‌باختگان.

مهرداد لاهوتی نماینده مردم لنگرود به وزیر راه و شهرسازی: لزوم لغو پرواز شرکت سپاهان با توجه به حادثه سقوط هواپیما، به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: لزوم عدم دخالت زیرمجموعه وزارت کار در تشکیل هیأت مدیره اتاق بازرگانی.

انتهای پیام

کد N443522

وبگردی