آفتاب
حسینیان در تذکر شفاهی عنوان کرد:

دلواپس از بین رفتن ارزش‌های انقلاب هستیم/ دولت لبخند دیپلماتیک می زند با خودی‌ها عبوس است

دلواپس از بین رفتن ارزش‌های انقلاب هستیم/ دولت لبخند دیپلماتیک می زند با خودی‌ها عبوس است

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نگران و دلواپس از بین رفتن ارزش های انقلاب اسلامی هستیم، گفت: دولت در مقابل قدرتمندان لبخند دیپماتیک می زند، اما در مقابل خودی ها با چهره عبوس وارد می شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، روح‌الله حسینیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: خداوند شاهد است که ما نگران کمرنگ شدن ارزش های انقلاب هستیم مردم انقلاب کردند که از شر اندیشه های لیبرالیستی رها شوند.

وی افزود: اگر شهردار تهران در جهت تکریم بانوان و احیای ارزش های انقلابی کاری انجام داد، اعضای دولت با اشاره به بعضی کنوانسیون های خارج از کشور به این کار خورده گرفتند.

حسینیان با بیان اینکه ما نگران و دلواپس هستیم، اظهار داشت: ما از عدول ارزش های انقلابی می ترسیم و دولت به خودی‌ها در مقابل قدرتمندان لبخند دیپلماسی می‌زند و در مقابل خودی ها با چهره عبوس ظاهر می شود.

نماینده مردم تهران گفت: بله، ما اعلام می کنیم، بزدل سیاسی هستیم و از پایمال شدن ارزش های انقلاب اسلامی می ترسیم و در این باره با کسی معامله نمی کنیم.

احمد شوهانی، نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی نیز در تذکری بیان کرد: پاشنه آشیل دولت و مجلس مباحث اقتصادی است اما برخی همکاران ما در مجلس وقت خود را برای مسائل فرعی صرف می کنند، همانطور که رئیس مجلس تاکید کرد مجلس باید به دغدغه های مردم و معضلات اقتصادی توجه کند.

وی افزود: بحران بیکاری، بحرانی جدی است و مجلس شورای اسلامی متاسفانه به جای پرداختن به موضوعات اصلی، به موضوعات فرعی توجه می کند.

نماینده مردم ایلام گفت: ما نمایندگان مجلس بیشترین انتقاد را به دولت وارد می کنیم، ولی تحمل کمترین انتقاد از خود را نداریم.

شوهانی یادآور شد: علی‌رغم اقدامات مثبت دولت در یکسال اخیر ولی باید عملکرد دولت یازدهم را مورد ارزیابی قرار داد و نقاط قوت و ضعف این دولت را به مسئولان کشور یادآور شد.

کد N443117

وبگردی