آفتاب
نماینده سمیرم خطاب به هیات رییسه:

برخورد با نمایندگان تحصن کننده مقابل نهاد ریاست جمهوری در دستور کار قرار گیرد

برخورد با نمایندگان تحصن کننده مقابل نهاد ریاست جمهوری در دستور کار قرار گیرد

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی در تذکری به هیات رئیسه اظهار کرد: هیات رئیسه مجلس موضوع نحوه‌ی برخورد با نمایندگان مراجعه کننده به نهاد ریاست جمهوری را در دستور کار خود قرار دهند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایسنا، سکینه عمرانی طی تذکر شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس با اشاره به معضل کم آبی در کشور گفت: این موضوع رفته رفته تدبیر به یک بحران می‌شود به طوری که در حوزه انتخابیه بنده کشاورزان و باغداران فراوانی به دلیل نبود آب زراعی مجبور به خرید آب با تانکر و آن هم با قیمت‌های بالا و یا تهیه یخ شدند.

وی افزود:‌ ادامه این روند مشکلات زیادی و خسارت‌های فراوانی را به کشاورزان و باغداران می‌زنند و از معاونت برنامه‌ریزی رئیس جمهور، وزارت کشور و وزارت جهاد کشاورزی می‌خواهم تا نسبت به تامین اعتبار برای رفع مشکل کم آبی در منطقه اقدام نمایند. ضمن آن که آب شرب روستایی نیز وضع اسف‌باری دارد و لازم است هر چه سریعتر نبت به رفع مشکلات این حوزه اقدام شود.

عمرانی در تذکر پایانی خود به وزیر کار خواستار ایجاد شغل پایدار در مقابل مشاغل فصلی در روستاها شد و گفت: مشاغل فصلی با کم رونق شدن کشاوزی موجب مهاجرت جوانان از روستاها به شهر می‌شود و لازم است در مورد آن تدبیری اتخاذ گردد.

انتهای پیام

کد N442976

وبگردی