آفتاب

حملات به نوار غزه برای صهیونیست ها امنیت نیاورده است

حملات به نوار غزه برای صهیونیست ها امنیت نیاورده است

تهران - ایرنا - نتایج یک نظرسنجی نشان می دهد که 77 درصد ساکنان فلسطین اشغالی معتقدند که پس از افزون بر یک ماه حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، اوضاع امنیتی آنان بهتر نشده است.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری سوری ˈاس ان اسˈ، بر اساس نظرسنجی تلویزیون رژیم اشغالگر، 77 درصد صهیونیستها هیچ نگاه مثبتی مبتنی بر افزایش امنیت در پی حملات ارتش این رژیم به غزه ندارند و 80 درصد نیز معتقدند که مقام های سیاسی و نظامی این رژیم نتوانسته اند احساس برخورداری از امنیت را در میان ساکنان جنوب فلسطین اشغالی افزایش دهند.

همچنین 37 درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی گفتند که اوضاع امنیتی در فلسطین اشغالی پس از حملات نظامی به نوار غزه، حتی بدتر از قبل شده و تنها 9 درصد از پرسش شوندگان از وضعیت موجود ابراز رضایت کردند.

رژیم صهیونیستی در پنج هفته گذشته با حمایت های مالی و نظامی آمریکا و با ادعای پیگیری اهداف امنیتی، نوار غزه و نزدیک به دو میلیون فلسطینی ساکن آن را آماج عملیات زمینی، هوایی و دریایی قرار داد.

این حملات که در میان بی تحرکی جوامع بین المللی و دولت های عربی ادامه یافت، با واکنش موشکی و عملیات نیروهای مقاومت فلسطینی علیه نظامیان صهیونیست روبرو شد، به طوری که نگرانی و هراس زیادی را در میان صهیونیست ها برانگیخته است.

در جریان حملات پنج هفته ای رژیم صهیونیستی به نوار غزه، دستکم دو هزار غیرنظامی فلسطینی شهید و بیش از 10 هزار نفر دیگر مجروح شدند.

رسانام**1408**1651
کد N442696

وبگردی