آفتاب

انتقاد نماینده تهران از اظهارات زنگنه در صحن مجلس

انتقاد نماینده تهران از اظهارات زنگنه در صحن مجلس

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اظهارات اخیر زنگنه وزیر نفت مبنی بر اینکه دوران بخروربخور تمام شده است به قرارداد کرسنت اشاره کرد و آن را مصداق بخوربخور در دوران وزارت زنگنه دانست.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، مهدی کوچک زاده نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود به اظهارات اخیر وزیر نفت اعتراض کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: وزیر نفت در برنامه تلویزیونی اعلام کرد که دوران بخوربخور تمام شد، اگر در دوران رستم قاسمی یا وزیری هامانه بخوربخور شده چرا شما آنها را مجددا به کار گرفته اید.

عضو جببه پایداری اظهار داشت: آن مرد که رفته است موجب شد آلودگی هوای تهران نصف شود و امروز 20 میلیون دلار بنزین کمتر سوخته شد.

وی با اشاره به انتقاد حسن روحانی که در زمان دبیری شورای عالی امنیت ملی از قرارداد کرسنت گفت: روحانی در نامه‌ای به رئیس جمهور وقت اعلام کرد که این قرارداد در شرایط فعلی منفعت سیاسی و اقتصادی ندارد.

کوچکزاده گفت: آقای زنگنه به خاطر این قرارداد امروز می خواهند از جیب ملت ایران میلیاردها تومان پول بردارند حالا مقایسه کنید در دوران آن مرد که رفت بخوربخور بود یا در زمان شما.

 

 

کد N442673

وبگردی