آفتاب

نماینده بوکان: دولت را یاری کنید تا به مشکلات غلبه کند

نماینده بوکان: دولت را یاری کنید تا به مشکلات غلبه کند

نماینده مردم بوکان در نطق میان دستور خود با تاکید بر اینکه اگر دولت بر مشکلات غلبه کند مردم از نظام راضی خواهند بود، گفت: باید به دولت کمک کنیم تا بر مشکلات غلبه کند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمدقسیم عثمانی نماینده مردم بوکان در نطق میان دستور امروز خود ضمن تاکید بر لزوم کمک به دولت برای حل مشکلات، گفت: دولت وارث مشکلات عمده‌ای است که حل آنها عزم همه مسئولان و مردم را می‌طلبد.

وی در بخش دیگری از اظهاراتش با اشاره به حوادث اخیر در عراق و فلسطین، گفت: حکومت‌های سلطه‌گر به دنبال این هستند که همه کشورها از آنها اطاعت کنند و تغییر کشورها را در جهت حفظ منافع خودشان به صلاح می‌دانند بنابراین از نظر نظام سلطه بهترین حکومت‌ها آنهایی هستند که منافع حداکثری به آنها می‌رسانند و بدترین آنها هستند که به دنبال تامین منافع سلطه نیستند.

نماینده مردم بوکان در مجلس با اشاره به اینکه اگر حکومت منافع نظام سلطه را تامین کند مهم نیست که به آزادی بیان یا حقوق بشر احترام نمی‌گذارد، گفت: اگر حکومتی به دنبال اجرای فرمان الهی باشد حقوق بشر آن به ضد حقوق بشر، آزادی بیان آن به ضد آزادی بیان و برنامه هسته‌ای آن به غیر صلح‌آمیز تبدیل می‌شود. این واقعیت نظام سلطه است که گاه با ثبات و گاه با بی‌ثباتی کشورها به دنبال تامین منافع خودش است.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران هیچ وقت در برابر نظام سلطه سر خم نکرده است، گفت: گروه‌هایی مانند داعش ابزار آمریکا هستند که با نشان دادن چهره‌ای کریه از اسلام و با هزینه نظامی که از آمریکا و اسرائیل دریافت می‌کنند اسلام را زیر سوال ببرند تا زمینه گسترش اسلام از بین برود.

عثمانی با ظاهرسازی خواندن حمله آمریکا به مواضع داعش در عراق، گفت: نظام سلطه می‌خواهد اسلام‌پذیری در دنیا را منحرف کند. آنها ادعای آزادی مردم را می‌کنند اما تلاش می‌کنند چهره داعشی از اسلام بسازند چرا که استقرار اسلام پایه‌های سلطه را می‌شکند، آمریکا به دنبال تنش در عراق است. شرایطی که امروز در فلسطین و عراق شاهد آن هستیم و همچنین شرایط اقتصادی که به واسطه تحریم‌ها به کشور ما تحمیل شده است قابل توجیه نیست.

نماینده مردم بوکان در مجلس با تاکید بر اینکه در شرایط فعلی بهترین راه حفظ وحدت در خط رهبری است، گفت: در یک مسیر با محوریت رهبری می‌توان در مقابل تهدیدها ایستادگی کرد و کشور را از گزند دشمنان حفظ کرد.

وی در پایان با تبریک روز خبرنگار ابراز امیدواری کرد که امنیت شغلی برای فعالان عرصه مطبوعات فراهم شود.

انتهای پیام

کد N442505

وبگردی