آفتاب

حماس: غزه به فضل مقاومت پیروز خواهد شد

حماس: غزه به فضل مقاومت پیروز خواهد شد

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) بر حمایت کامل از مطالبات و خواسته‌های ملت و مقاومت فلسطین و هیأت مذاکره‌کننده در قاهره تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، یحیی موسی، یکی از رهبران حماس در جریان مشارکت در راهپیمایی حمایت از مقاومت و هیأت مذاکره‌کننده فلسطینی در قاهره تصریح کرد، پیروز جنگ کسی خواهد بود که ثبات و پایداری بیشتر و عزت نفس داشته باشد.

یحیی موسی تاکید کرد که نبرد سیاسی هیات فلسطینی در قاهره به اندازه نبرد نظامی دارای اهمیت است.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، موسی با اشاره به این که مقاومت با ثبات و پایداری خود و پایبندی به ارزش‌های اخلاقی پیروز جنگ شد، تاکید کرد که دشمن صهیونیستی در برابر ثبات و استقامت ملت فلسطین در غزه خود را کاملا شکست خورده می‌بیند.

وی همچنین حمایت همه‌جانبه رجب طیب اردوغان، نخست‌وزیر ترکیه از غزه را ستود و پیروزی وی در انتخابات ریاست جمهوری ترکیه را پیروزی تمامی آزادگان جهان دانست. وی همچنین تظاهرات‌های برگزار شده در کشورهای اروپایی در حمایت از غزه را بزرگ‌ترین پیروزی برای ملت فلسطین خواند.

این رهبر حماس افزود: غزه معادلات جدید را بر دشمن تحمیل کرد و تمامی دنیا از ثبات و پایداری ملت فلسطین در راستای بازپس گیری حقوق سلب شده خویش از دشمن صهیونیستی مات و متحیر شده‌اند و جهانیان بیش از این در برابر جنایت‌ها و حماقت‌های رژیم صهیونیستی سکوت نخواهند کرد.

یحیی موسی در پایان پایداری ملت و مقاومت فلسطین در راستای بازگردان مساله فلسطین به جایگاه اصلی خود در میان جهانیان را ستود و تمامی آن‌ها را به صبر، بردباری و آمادگی جهت نبردی طولانی مدت با رژیم صهیونیستی فراخواند.

انتهای پیام

کد N441978

وبگردی