آفتاب

شهادت متهم اصلی قتل نوجوان 14 ساله فلسطینی

شهادت متهم اصلی قتل نوجوان 14 ساله فلسطینی

رسانه‌های رژیم صهیونیستی به انتشار آنچه که متن شهادت متهم اصلی قتل یک نوجوان فلسطینی که در اوایل ماه ژوئیه به طرزی وحشیانه توسط صهیونیست‌ها به قتل رسید پرداخته‌اند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری رویترز، رسانه‌های اسرائیلی روز سه‌شنبه گزارش دادند که متهم اصلی قتل محمد حسین أبوخضیر نوجوان 14 ساله فلسطینی در شهادت خود توصیف کرده که در تاریخ دوم ژوئیه همراه با دو نوجوان 16 ساله دیگر که با او همدست بودند به منظور انتقام گیری قتل سه صهیونیستی که در ماه ژوئن به قتل رسیدند، از خانه خارج شده‌اند.

براساس این شهادت‌ها این سه نفر ابتدا به دنبال آن بودند تا یک فروشگاه فلسطینی را به آتش بکشند اما پس از آن تصمیمشان را تغییر داده و قصد داشتند یک فلسطینی را بربایند.

براساس این اظهارات شب قبل از این اقدام، آن‌ها در تلاش برای ربودن یک پسربچه هفت ساله فلسطینی، شکست خورده بودند.

یوسف حاییم بن داوود، متهم 29 ساله این پرونده در شهادت خود به بازرسان گفت: ما با یکدیگر صحبت کرده و تصمیم گرفتیم دست به کار شویم. ما پیش خود گفتیم آن‌ها سه تن از ما را کشته‌اند بنابراین بیاید یکی از آن‌ها را بکشیم و تصمیم گرفتیم تا یک فلسطینی را سوار خودرو کرده و او را ربوده ضرب و شتم کرده و بیرون بیندازیم.

براساس این شهادت‌ها متهمان سپس به یک پمپ بنزین در کرانه باختری رفته و دو بطری بنزین پر کردند. پس از آن أبوخضیر 14 ساله را در مسیر مشاهده کرده و از او تقاضا کردند تا مسیر تل‌آویو را نشان دهد و پس از آن او را گرفته و به زور سوار خودرویشان کردند. هنگامی که أبوخضیر با آن‌ها درگیر شد دو همدست 16 ساله او را خفه کرده تا زمانی که این نوجوان فلسطینی هوشیاری خود را از دست داد. پس از آن متهمان این نوجوان را به جنگل‌های بیت‌المقدس برده و پس از آنکه بن داوود با یک میله شدیدا او را ضرب و شتم کرد به روی او بنزین ریخته و او را آتش زدند.

متهمان سپس به پارکی در بیت‌المقدس رفته و در آنجا لباس‌هایشان را سوزاندند.

بن داوود که در این پرونده ادعای جنون موقتی کرده گفته است که هر سه متهم از بابت کشتن أبوخضیر پشیمان هستند. اسامی دو همدست بن داوود منتشر نشده است.

انتهای پیام

کد N441783

وبگردی