آفتاب
نماینده حامی روحانی درگفتگو با مهر:

لاریجانی خواستار رعایت اعتدال در دولت شد/ رئیس جمهور تحت تاثیر عده ای خاص قرار نگیرد

لاریجانی خواستار رعایت اعتدال در دولت شد/ رئیس جمهور تحت تاثیر عده ای خاص قرار نگیرد

نماینده مردم سنندج در مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس مجلس در جلسه غیر علنی ضمن تاکید بر لزوم حفظ خط اعتدال از سوی دولت اعلام کرد که اولویت اصلی نظام مباحث اقتصادی است و باید در راستای توجه به معیشت مردم از هر گونه جناح بازی خودداری کرد.

سالار مرادی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر در خصوص جلسه غیرعلنی امروز مجلس برای بررسی اظهارات رئیس جمهور گفت: در دوران آقای احمدی نژاد تجربیات منفی نسبت به ادبیات رئیس جمهور، نیروهایی که به ایشان مشورت می دادند و روابط دولت و مجلس داشتیم.

نماینده مردم سنندج در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما انتظار داشتیم با توجه به سابقه حضور آقای روحانی در مجلس و سابقه فرهنگی، ایشان در ادبیات و موضع گیری هایشان دقت بیشتری داشته باشند و تحت تاثیر فضا و عده ای خاص نباشند.

این نماینده مستقل مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در روابط دولت و مجلس نیز انتظار ما این بود که دولت بهتر عمل کند اما متاسفانه تا امروز نمایندگان از عملکرد و تعامل دولت رضایت ندارند ،به عنوان مثال بعد از گذشت حدود یک سال و نیم هنوز تعدادی از مجامع نمایندگان استانها نتوانسته اند با معاون اول و یا رئیس جمهور جلسه داشته باشند در حالیکه در دولت قبل این گونه نبود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اعتماد به برخی افراد و مشورت گرفتن از آنها برای دولت تبعات منفی دارد، شرایط کشور طوری نیست که مجلس و یا دولت را بتوان تحت فشار قرار داد.

وی با اشاره به جلسه اول مشترک دولت و مجلس گفت: انتظار داشتیم تیم دولت به وعده ها وصحبت هایی که در آن جلسه داشتند، پایبند باشند.

مرادی ادامه داد: امروز آقای لاریجانی ضمن تاکید بر لزوم حفظ خط اعتدال از سوی دولت اعلام کرد که مباحث اقتصادی از اولویت های مهم نظام است و باید از جناح بازی دوری کرده و به معیشت مردم که به معضلی بزرگ تبدیل شده است، توجه کنیم.

وی اظهار داشت: بنده در انتخابات ریاست جمهوری با صدور بیانیه ای از آقای روحانی حمایت کردم و انتظار دارم که ایشان در صحبت هایشان دقت بیشتری داشته باشند.

 

 

کد N441020

وبگردی