آفتاب

بیانیه حمایت سازمان دانشجویی حزب اسلامی کار از وزیر علوم

بیانیه حمایت سازمان دانشجویی حزب اسلامی کار از وزیر علوم

سازمان دانشجویی حزب اسلامی کار با صدور بیانیه‌ای در حمایت از وزیر علوم اعلام کرد که بی گمان پرچمدار مبارزه با فساد در حوزه‌ی آموزش عالی، دکتر فرجی دانا، وزیر علوم دولت تدبیر و امید است که با شجاعت و تدبیر بی‌بدیل‌اش، صحنه سازی خطرناک جریان اقتدارگرا را به هم زده و فاجعه‌ی خاموش در دانشگاه‌ها را برملا ساخت.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این بیانیه آمده است :

روزگار غریبی بود! روزگار سرمای زمستان ؛ تندباد نامهرورزی ها دانشگاه‌های کشور را درنوردید و طعم شیرین آزادی و عدالت خواهی را بر کام دانشجویان و دانشگاهیان خشکاند. هرگز از یاد نخواهیم برد آنچه در هشت سال گذشته بر ما رفت؛ بر صفحه‌ای از تاریخ این مرز و بوم حک شده است که بد عهدان چگونه قلم بر سر دانشجو شکستند، اساتید فرهیخته را اخراج کرده و دانشجویان شایسته را ستاره دار نمودند.

در 24 خرداد 1392، مردم به ستوه آمده از نابخردی‌های هشت ساله‌، تنها راه نجات کشور را در قامت مردی یافتند از جنس اعتدال و موجی به راه انداختند به پهنای تمام مرزهای این کهن دیار و دولت تدبیر و امید بردمید. در تحقق حماسه‌ی 24 خرداد، جنبش دانشجویی کشور که وارثان خون اهورائیان ظلم ستیز است، بار دیگر به گاه تصمیم بزرگ به رسالت خویش عمل کرد و نقش تأثیرگذارش را در پیروزی دولت اعتدال ایفا نمود.

اینک پس از گذشت یک سال از پایان عمر دولت اصولگرایی، بسیاری از پرده‌ها کنار رفته و تخلفات بی‌سابقه و حیرت انگیزآن دوران بر همگان آشکار گردیده است.

بی گمان پرچمدار مبارزه با فساد در حوزه‌ی آموزش عالی، دکتر فرجی دانا، وزیر علوم دولت تدبیر و امید است که با شجاعت و تدبیر بی‌بدیل‌اش، صحنه سازی خطرناک جریان اقتدارگرا را به هم زده و فاجعه‌ی خاموش در دانشگاه‌ها را برملا ساخت. صحنه گردانان و حامیان اصلی فساد بزرگ و بورسیه‌های غیر قانونی که امروز تمام برنامه‌ریزی‌ها و اهداف خود را نقش بر آب دیده‌اند، بر آنند که با غوغا سالاری و بر هم زدن جو جامعه دولت را تحت فشار قرار دهند و با خارج کردن مجلس محترم از مسیر اعتدال و اعلام وصول طرح استیضاح وزیر بی ادعا و پرتلاش علوم ،به خیال خود دولت را از پیگرد متخلفان این فساد بزرگ منصرف سازند.

در این راستا، سازمان دانشجویی حزب اسلامی کار به عنوان فعال‌ترین تشکل دانشجویی اصلاح طلب که در تحقق حماسه بزرگ 24 خرداد 92 نیز نقش تأثیرگذاری داشته و در یک سال گذشته همواره حامی سیاست‌های وزارت علوم دولت تدبیر و امید بوده است، حمایت خود را از دکتر فرجی دانا در برخورد با عوامل بورسیه‌های غیر قانونی و بازگرداندن دانشجویان ستاره دار و اساتید فرهیخته‌ای که با بی مهری از سیستم آموزشی کشور حذف شدند را اعلام می‌دارد.

انتهای پیام

کد N441002

وبگردی