آفتاب
نماینده سمنان:

رسیدگی عاجل به مردم به نیروی فنی نیاز دارد و نه مدیران گزارشگر!

رسیدگی عاجل به مردم به نیروی فنی نیاز دارد و نه مدیران گزارشگر!

نماینده‌ مردم سمنان در مجلس به انتقاد ازبسیاری از نهادهای دولتی بخصوص وزیر کشور پرداخت.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، علیرضا خسروی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس گفت: در خصوص تحولات عراق و سوریه وفجایع غزه به رژیم نامشروع صهیونیستی می‌گوییم سنت الهی این است که به زودی انتقام سختی از آنها گرفته خواهد شد.

وی ادامه داد: آمریکا سعی دارد میز مذاکره را هیچ یا همه چیز معرفی کند، کلید خوشبختی که آمریکا برای مردم تصویر سازی می‌کند یک قفل به همراه خود دارد و آن مبانی جمهوری راس نظام است.

نماینده‌ی مردم سمنان در ادامه با اشاره به برخی مسائل و مشکلات حوزه‌ی انتخابیه خود خطاب به وزیرکشور گفت: متاسفم به اطلاع شما برسانم استاندار سمنان مدتی است که تحت تاثیر یکی از نمایندگان قرار گرفته و یکی از نمایندگان استان با عزل و نصب‌های بی‌مورد و پی در پی موجبات نارضایتی مردم را فراهم آورده است و بدانید بزرگترین ناسپاسی را نسبت به مردم سمنان انجام داده‌اید چرا که مردم انتظار دارند به جای سیاسی کاری‌های بی‌مورد به دنبال حل مشکلاتشان باشید.

خسروی خاطرنشان کرد:‌ آنچه مدتی است در حوزه انتخابیه‌ اینجانب رخ می‌دهد هر چند در تاریخ شهر سمنان واقعه‌ی مهمی محسوب نخواهد شد اما امتحان مهمی برای دست‌اندرکاران این زد وخرد سیاسی است.

وی افزود: جناب آقای فضلی هوشیار باشید که بازار عزل و نصب‌ها در سمنان کم کم به بازار پر رونقی تبدیل می‌شود و تدبیر و امید دولت برای زادگاه رئیس جمهورچیزی به جز عزل ونصب های بی‌دلیل، ناعادلانه وخنده دار به همراه نداشته است.

این عضو کمیسیون عمران مجلس همچنین بیان کرد:‌استاندار غیر بومی شما فردی با سابقه‌ی روابط عمومی به عنوان معاونت برنامه ریزی استانداری را بر می‌گزیند این در حالی است که مردم درد کشیده حوزه ی انتخابیه‌ام سال جدید را با کلکسیونی از حوادث غیر مترقبه شامل زلزله ، سیل، خشکسالی، حوادث قطار و تلف شدن 75 هزار راس دام عشایر شروع کردند.

خسروی در ادامه با بیان این که آقای فضلی رسیدگی عاجل به مردم آسیب دیده به نیروی فنی نیاز دارد ونه مدیران گزارشگر گفت: ای کاش به جای این بازی‌های سیاسی به فکر ارتقای فولاد محله باشید و آرزوی دیرینه خطه‌ی سرسبز مهدی‌شهر را محقق کنید.

نماینده‌ی مردم سمنان یاد آور شد : در اقدامی قابل تامل چهره‌ای محبوب و شناخته شده در سطح استان که سابقه‌ی زندانی شدن در رژیم گذشته را با افتخار به همراه خود داشته و منشاء خدمات زیادی در دانشگاه پیام نور بوده را به بهانه‌های واهی از ریاست این دانشگاه کنار گذاشتند.

وی خطاب به وزیر علوم و تحقیقات گفت: قطعا مدیران شما علت روشنی در عزل شبانه این مدیر خدوم به شما ارائه ندادند، تذکر می‌دهم رویه‌ای که آقای فراهان رئیس دانشگاه پیام نور در انتساب روسای دانشگاهها در پیش گرفته به جز نارضایتی و مایوس کردن قشر فرهیخته و دانشگاهی فایده‌ی دیگری نخواهد داشت.

این نماینده مجلس همچنین از عزل و نصب‌ها در نهاد کتابخانه‌ها انتقاد کرد و خطاب به وزیر ارشاد افزود: آقای جنتی هوشیار باشید که این اقدامات مدیران شما جز کشتن روحیه‌ی رقابت پذیری اثر دیگری ندارد، چرا با این اقدامات در مردم نارضایتی ایجاد می‌کنید؟ جواب مردم به کنار، جواب وجدانتان را چه می‌دهید؟

خسروی درادامه ضمن تذکری به وزیر صنعت در خصوص رسیدگی به شهرک‌های صنعتی سمنان ، در تذکری به وزیر نیرو اظهار کرد: کار کارشناسی انتقال آب دریای خزر به کویر مرکزی به اتمام رسیده منتظر چه هستید؟ آقای وزیر جنگ آینده بر سر آب خواهد بود بنابراین اقدامی عاجل انجام دهید.

نماینده مردم سمنان در مجلس در پایان خاطر نشان کرد: وقتی سازمان محیط زیست به سازمان محیط ایست تبدیل شده صرف اظهارنظر بی‌پایه این سازمان کار را به تعویق نیاندازید چرا که این سازمان درماجرای واردات بنزین ،آتش سوزی جنگل‌ها ، مرگ 20 میلیون ماهی در فشافویه ، آلودگی رودخانه‌ها و خشک شدن تالاب‌ها اقدام اساسی انجام نداده است، پس چرا در پروژه‌ی انتقال آب دریای خزر با وجود موافقت کارشناسان به بهانه‌ی حفاظت از محیط زیست سنگ اندازی می‌کنند.

انتهای پیام

کد N440932

وبگردی