آفتاب
روایت یک نماینده از جلسه غیرعلنی امروز مجلس؛

منتقدان دولت اعتراض کردند - لاریجانی آنان را به آرامش دعوت کرد

منتقدان دولت اعتراض کردند - لاریجانی آنان را به آرامش دعوت کرد

تهران - ایرنا - نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با تشریح جزییاتی از جلسه غیرعلنی امروز مجلس شورای اسلامی گفت: حرف آخر را آقای علی لاریجانی رییس مجلس زد و خواستار حفظ آرامش کشور شد.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا درباره جلسه غیرعلنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی افزود: برخی دوستان نقد داشتند و برخی تندتر و برخی آرام تر مطالب خود را مطرح کردند اما رییس مجلس با تشریح شرایط کنونی کشور و قرار داشتن در مذاکرات هسته ای، موضوع داعش، تهدیدات کشورهای همسایه و وضعیت داخلی، مسایل بودجه و اعتبارات همه را به آرامش دعوت کرد.

نماینده رشت در مجلس تصریح کرد: آقای لاریجانی در عین حال گفت که سخنان دیروز رییس جمهوری قابل دفاع نیست اما از نمایندگان خواست به خاطر تمامی مشکلات داخلی و تهدیدات خارجی با آرامش بیشتری مطالب خود را در فضای سیاسی کشور مطرح کنند و از رییس جمهوری نیز درخواست کرد که از ادبیات آرام تری در برابر مخالفان بهره گیرد.

جعفرزاده ادامه داد: البته مشخص نیست که سخنان دیروز دکتر روحانی مشخصا با چه کسانی بوده و آیا این سخنان به مجلس مربوط می شود یا منتقدین خارجی ولی در هر صورت بهتر است که کسی که در کسوت ریاست جمهوری قرار دارد، از الفاظ و ادبیات این چنینی که یادآور روش و منش رییس جمهور قبلی است استفاده نکند.

وی علی لاریجانی را ذخیره ای برای نظام و انقلاب دانست و گفت: در جلسه غیرعلنی امروز رییس مجلس توانست به خوبی فضا را آرام کند و فکر می کنم پس از این جلسه غیرعلنی، دیگر در مجلس کسی به سخنان دیروز رییس جمهوری انتقاد نکند.

سیام**9103**ن.س**1572
کد N440858

وبگردی