آفتاب
فرماندار قروه:

نابسامانی‌های اجتماعی،اقتصادی و فرهنگی متاثر از پدیده اعتیاد است

نابسامانی‌های اجتماعی،اقتصادی و فرهنگی متاثر از پدیده اعتیاد است

اعتیاد مختص قشر خاصی نیست و همه لایه‌های اجتماع اعم از غنی و فقیر را درگیر می‌کند.

فرماندار قروه با بیان اینکه تمامی نابسامانی‌های اجتماعی،اقتصادی و فرهنگی متاثر از پدیده اعتیاد است، بر به کارگیری همه ابزارهای اقتصادی، فرهنگی، هنری و اجتماعی برای مقابله با اعتیاد تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، محمد شرف بیانی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گفت: آموزش مداوم و مستمر باید برای همه اقشار جامعه در جریان باشد و اطلاع‌رسانی لازم در این راستا انجام گیرد.

وی با تاکید بر اینکه آموزش باید از درون خانواده و از سنین کودکی آغاز شود،افزود: رسانه‌های گروهی و به ویژه صدا و سیما نیز باید همانگونه که اقدامات ارزنده‌ای در این راستا داشته‌اند، به فعالیت مستمر خود در این زمینه ادامه دهند.

شرف بیانی با اشاره به ضرورت درگیر کردن تمامی مجامع و گروه‌های اجتماع با پدیده شوم اعتیاد و مواد مخدر، تصریح کرد: در کنار آموزش باید مقابله با مواد مخدر تشدید شود تا از وضعیت موجود به سمت وضعیتی مطلوب حرکت کرده و جامعه‌ای عاری از اعتیاد داشته باشیم.

وی با انتقاد از عملی‌نشدن برخی مصوبات کارگروه مبارزه با مواد مخدر در شهرستان، آن را در شأن این کارگروه ندانست و گفت: همه زیرگروه‌های این کارگروه موظف هستند که مصوبات را اجرایی کنند.

فرماندار قروه ادامه داد: دستورکارهایی که به جلسه منتقل می‌شود باید قابلیت اجرایی شدن را دارا باشد و تنها به باقی ماندن آن بر روی کاغذ بسنده نشود.

وی یادآور شد:حجم بالای مواد مخدر کشف شده در شهرستان تهدیدی برای جامعه است که باید برنامه‌ریزی‌ها مستمر و دغدغه همیشگی اعضای کارگروه و مردم باشد.

وی با بیان اینکه بازدهی لازم در گرو  مشارکت همه افراد اجتماع در ریشه‌کن کردن این پدیده شوم اجتماعی است، گفت: اعتیاد مختص قشر خاصی نیست و همه لایه‌های اجتماع اعم از غنی و فقیر را درگیر می‌کند.

شرف‌بیانی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: در مقابله با مواد مخدر، باید از تمامی ظرفیت‌های شهرستان بهره گرفت.

کد N440602

وبگردی