آفتاب

"هزینه‌های دشوار" مالیات دهندگان آمریکایی برای "انتخاب‌های دشوار"

"هزینه‌های دشوار" مالیات دهندگان آمریکایی برای "انتخاب‌های دشوار"

مالیات دهندگان آمریکایی 55 هزار دلار برای مسافرت‌های هیلاری کلینتون در رابطه با تبلیغات کتاب جدیدش با عنوان "انتخاب‌های دشوار" در پاریس و برلین پرداخت کرده‌اند که شامل سوئیت گرانبهای وی به ارزش 3668 دلار در یک شب است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نوشته روزنامه دیلی میل، هیلاری کلینتون در تاریخ اول فوریه سال 2013 از وزارت امور خارجه آمریکا کنار رفت اما دولت فدرال آمریکا بیش از 55 هزار دلار به عنوان هزینه‌های سفر وی مربوط به تبلیغات کتابش تنها در یک ماه گذشته پرداخت کرده است. این هزینه‌ها شامل یک شب اقامت در هتل مجلل جورج پنجم در پاریس می‌شود که 3668 دلار خرج روی دست مالیات دهندگان گذاشت.

اسناد دفتر بازرسی کل وزارت امنیت داخلی آمریکا همچنین نشان می‌دهد که مالیات دهندگان صورتحساب 5100 دلاری برای اجاره سه بنز مرسدس وی.آی.پی در برلین را پرداخت کرده‌اند.

هزینه اجاره خودرو برای عوامل سرویس مخفی در پاریس نیز 11 هزار و 291 دلار هزینه داشته است. دولت آمریکا همچنین 35 هزار و 183 دلار دیگر برای سکونت‌ کلینتون هزینه کرده است. هیلاری کلینتون که زمانی بانوی اول آمریکا و وزیر امور خارجه بود، به اروپا سفر کرده است تا در خصوص کتاب "انتخاب‌های دشوار" مصاحبه‌هایی را انجام دهد و در واقع برای کتابش تبلیغ کند. در واقع می‌توان گفت که این سفرها ارتباطی با سفرهای رسمی مقام‌های آمریکا ندارد و شخصی است.

انتهای پیام

کد N440487

وبگردی