آفتاب
یک تصویر یک نگاه/

وقتی داعش به مانکن ها هم رحم نمی کند

وقتی داعش به مانکن ها هم رحم نمی کند

اظهارات و عملکرد گروه تروریستی داعش به هیچ وجه مشابه یکدیگر نیستند بطوریکه با وجود انتشار اخبار و گزارش های فراون در مورد فساد اخلاقی رهبران و اعضای این گروه تصاویر ارسالی از شهر موصل حکایت دیگری را روایت می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، پس از شکل گیری گروه های تروریستی همچون جبهه النصره و داعش در عراق و سوریه بود که خبر به راه فتادن جهاد نکاح در میان این گروه های تروریستی در رسانه های جهان منتشر شد.

این عمل به روشنی فساد اخلاقی موجود در میان اعضای گروه های تروریستی را به تصویر می کشد. در همین رابطه طی روزهای گذشته نیر خبرهایی در مورد فروش زنان و دختران عراقی توسط نیروهای داعش در بازارهایی مخصوص منتشر شده بود.

 

اما در این میان تصاویری از شهر موصل که در تسخیر داعش است در رسانه های منتشر شده که نشان می دهد اعضای این گروه تفکراتی همچون گروه طالبان را نیز دارند.

در یکی از این تصاویر که از فروشگاهی در شهر موصل گرفته شده، مانکن هایی مشاهده می شود که صورت آنها با پارچه های سیاه پوشانده شده است.

کنار هم قرار گرفتن این رفتارهای متضاد موجب شده تا گروه داعش تبدیل به جریانی شود که به گفته "جان مک کین" سناتور جمهوریخواه آمریکا، خطرناک ترین گروه تروریستی است که در تاریخ مشاهده شده است.

کد N440073

وبگردی