آفتاب

وکیلی: سوءاستفاده‌گرها هر کاری می‌کنند تا دولت اطلاعاتشان را فاش نکند

وکیلی: سوءاستفاده‌گرها هر کاری می‌کنند تا دولت اطلاعاتشان را فاش نکند

مدیرمسئول روزنامه ابتکار اظهار کرد: سوءاستفاده‌گرهای دولت قبل دست به هر کاری می‌زنند تا دولت جدید اطلاعات آنها را فاش نکند زیرا آنها می‌دانند که به زودی دستشان برای ملت رو خواهد شد.

محمدعلی وکیلی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با اشاره به سخنان رئیس‌جمهور درباره مفاسد اقتصادی اظهار کرد: طبعاً روش درست این است که رئیس‌جمهور مدتی صبر کند تا اطلاعات اقتصادی کشور بطور کامل به دستش بیاید و ارزیابی درستی از آنچه پشت صحنه اقتصاد و سیاست در دولت قبل گذشته بدست بیاورد.

وی درادامه گفت: رئیس‌جمهور یک سال به منتقدان و مخالفان فرصت داد تا شاید برخورد منصفانه‌تری را در قبال دولت پیش بگیرند. در این مدت رئیس‌جمهور متوجه دست‌هایی در اقتصاد و سیاست شد که بعد از یک سال تصمیم گرفته است آنها را به ملت اعلام کند.

این فعال سیاسی همچنین افزود: همه منتقدان دولت نمی‌خواهند که این دولت را لکه‌دار کنند اما بخشی از آنها قصد سوءاستفاده از جایگاه انتقادگری را دارند و می‌دانند که اگر توپ را به زمین دولت نیندازند و او را سرگرم حاشیه نکنند حتماً دستشان را برای مردم رو خواهند کرد.

وی با تاکید بر ضرورت حضور قوای مقننه و قضائیه در روند مبارزه با مفاسد اقتصادی، یادآور شد: ملت انتظار دارد تا اگر کسانی با استفاده از رانت‌ها و فسادها به جایگاه‌هایی دست پیدا کرده‌اند شناسایی و برکنار شوند. انتظار می‌رود دستگاه‌های اجرایی و نظارتی همزمان با هم با مفاسد اقتصادی و رانت‌خوارها برخورد کنند. منافع ملت نباید در میان دعوای میان مسئولان یا قوا بازیچه شود و از بین برود.

انتهای پیام

کد N439755

وبگردی