آفتاب

حاضری: نباید از جنگ غزه استفاده ابزاری کرد

حاضری: نباید از جنگ غزه استفاده ابزاری کرد

یک عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها اظهار کرد: استفاده باندی، جناحی و سیاسی از وقایع غزه کمال بی‌انصافی و ظلم به مردم غزه است.

علی‌محمد حاضری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با بیان اینکه "دفاع از مظلوم و حق‌طلبی و حقوق انسان‌ها ذاتاً امری فراجناحی است"، یادآور شد: در تعالیم دینی تأکید شده که انسان‌ها از حقوق برابر برخوردارند؛ بنابراین دفاع از مردم فلسطین امری نه تنها فراجناحی بلکه بین‌المللی است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اکنون بسیاری از مردم دنیا که حتی کمترین اشتراک فرهنگی و اعتقادی را با مردم غزه دارند به حرکت در آمده‌اند و از مردم فلسطین و غزه دفاع می‌کنند.

این عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها، رویکرد صداوسیما در پوشش اخبار غزه را رویکردی جناحی دانست و با انتقاد از این مسأله تاکید کرد: نباید جنگ غزه مورد استفاده ابزاری قرار بگیرد.

حاضری در ادامه با بیان اینکه "اصلاح‌طلبان جزو اولین نیروهای پیرو خط امام و مدافع انقلاب و نظام هستند"، افزود: یکی از اولین نشانه‌های خط امام دفاع از مردم فلسطین بود. در حالیکه در آن دوران بسیاری از متحجران کمتر احترامی را برای اهل سنت قائل نبودند، امام اختصاص وجوهات شرعی را برای دفاع از مردم فلسطین جایز دانست.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در پایان تصریح کرد: اصلاحات اساساً ریشه در دفاع از مردم فلسطین دارد و اصلاح‌طلبان هر کمکی که لازم باشد به مردم غزه می‌کنند.

انتهای پیام

کد N439749

وبگردی