آفتاب

آلمانی ها از ارتش اسرائیل حمله به خانه ها و تاسیسات زیرزمینی را آموزش می بینند

آلمانی ها از ارتش اسرائیل حمله به خانه ها و تاسیسات زیرزمینی را آموزش می بینند

آلمان 250 نظامی خود را برای آموزش دیدن در مورد نحوه حمله به خانه های مسکونی و تاسیسات زیرزمینی مانند تونل های مقاومت به سرزمین های اشغالی می فرستد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دی ولت، همکاری های نظامی آلمان و رژیم صهیونیستی فشرده تر می شود. "برونو کازدوف" یک مقام ارتش آلمان با اعلام این خبر به شورای دفاع پارلمان این کشور (بوندستاگ) گفت در این ماموریت ارتش اسرائیل تجارب خود در حمله به خانه ها و تونل های زیرزمینی فلسطینی ها را به ارتش آلمان انتقال می دهد.

وی در پاسخ مکتوب  خود به درخواست "هانس پتر بارتلس" از حزب سوسیال دمکرات آلمان (SPD) نوشت ارتش به دنبال استفاده از تجارب اسرائیل از جنگ زیر زمینی (تونل های مقاومت) گرفته تا نیروی شبه نظامی تقویت شده است.

بر این اساس نبرد خانه به خانه و جنگ در تونل ها برای ارتش اسرائیل اهمیت ویژه ای دارد. قرار است ارتش آلمان از جدیدترین تجارت صهیونیست ها در حمله به نوار غزه که هزاران کشته و مجروح به ویژه در بین زنان و کودکان فلسطینی بر جا گذاشت، بهره ببرد.

این اقدام آلمان در حالی انجام می گیرد که جنایات رژیم صهیونیستی در حمله به غیرنظامیان در غزه با محکومیت جهانی و انتقادهای بین المللی همراه بوده است. دولت آلمان به عنوان یکی از تامین کنندگان تجهیزات نظامی رژیم صهیونیستی بزرگترین حامی این رژیم در اروپا به شمار می رود.

کد N439619

وبگردی