آفتاب
بروجردی در پیامی به سید حسن نصرالله:

جنگ 33 روزه سرآغاز پیروزی ها در مقابل رژیم صهیونیستی بود

جنگ 33 روزه سرآغاز پیروزی ها در مقابل رژیم صهیونیستی بود

تهران-ایرنا-رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پیامی خطاب به سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان سالروز پیروزی رزمندگان مقاومت اسلامی این کشور در مقابل رژیم صهیونیستی در جنگ 33 روزه را تبریک گفت.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از اداره اخبار و رسانه های گروهی مجلس شورای اسلامی، علاءالدین بروجردی در پیامی به سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان آورده است: خرسندم صمیمانه ترین تبریکات خود را به مناسبت فرا رسیدن سالروز پیروزی بزرگ و تاریخی رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان در نبرد قهرمانانه 33 روزه علیه رژیم صهیونیستی به جنابعالی و همه رزمندگان مومن و مجاهد مقاومت اسلامی و ملت عزیز لبنان ابراز دارم.

وی در این پیام می افزاید: بی تردید این نبرد تاریخی که سرآغاز پیروزی های بزرگتر مقاومت اسلامی در سطح منطقه و حافظ استقلال و تمامیت ارضی سرزمین تاریخی لبنان از گزند تجاوزات رژیم صهیونیستی بود، برگ زرین دیگری در مبارزات ملت های مسلمان در آزادسازی سرزمین های اشغالی فلسطین و نابودی رژیم متجاوز صهیونیستی می باشد.

در ادامه این پیام آمده است: امروز فرهنگ مقاومت تبدیل به فرهنگ همه ملت شجاع فلسطین شده است و مقاومت تحسین برانگیز و شجاعانه مردم مظلوم غزه نشان دهنده آن است که امروز هر فلسطینی و لبنانی یک نماد مقاومت است.

در این پیام خاطر نشان شده است: اطمینان دارم نبرد نهایی برای آزادسازی قدس شریف و احقاق حقوق مردم مظلوم فلسطین نزدیک خواهد بود.

سیام**9121**1415
کد N439094

وبگردی