آفتاب

محکومیت قاچاقچی نقره

محکومیت قاچاقچی نقره

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی گفت: ماموران نیروی انتظامی شهرستان خوی حین کنترل خودروهای عبوری مقادیر زیادی نقره قاچاق کشف و ضبط کردند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمد اقوامی بیان کرد: ماموران نیروی انتظامی شهرستان خوی حین کنترل خودروهای عبوری مقادیر زیادی نقره قاچاق کشف و ضبط کردند.

وی تصریح کرد: ماموران نیروی انتظامی در ایست و بازرسی سه راه اواوغلی به یک دستگاه اتوبوس مشکوک شده و یک هزار و 300 کیلوگرم شمش نقره و ریزدانه‌های نقره را به ظن قاچاق کشف و ضبط کردند.

اقوامی با اشاره به ارسال گزارش مأموران نیروی انتظامی به گمرک این شهرستان مبنی بر کشف محموله قاچاق، افزود: گمرک نیز با اعلام جرم از متهم پرونده به اداره تعزیرات حکومتی خوی شکایت و درخواست رسیدگی به این پرونده را کرد.

وی تصریح کرد: این پرونده در شعبه ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز شهرستان خوی پس از طی تشریفات قانونی مورد رسیدگی قرار گرفت.

اقوامی با اشاره به عدم ارائه اسناد و مدارک محکمه‌پسند گفت: این متهم علاوه بر ضبط نقره‌های قاچاق کشف شده، محکوم به پرداخت 50 میلیارد و 461 میلیون و 330 هزار ریال جریمه نقدی شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی رای صادر شده را قابل تجدیدنظرخواهی اعلام کرد.

انتهای پیام

کد N438989

وبگردی