آفتاب
تولیت آستان حضرت معصومه(س):

حمایت ایران از مقاومت، بر اساس باور دینی است

حمایت ایران از مقاومت، بر اساس باور دینی است

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) گفت: ما بر اساس آموزه‌های دینی یار مؤمنان از جمله حزب‌الله و تمامی حرکت‌ها در مقابل استکبار هستیم و این حمایت، هیچگاه جنبه تاکتیکی ندارد.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) گفت: ما بر اساس آموزه‌های دینی یار مؤمنان از جمله حزب‌الله و تمامی حرکت‌ها در مقابل استکبار هستیم و این حمایت، هیچگاه جنبه تاکتیکی ندارد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه قم، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد سعیدی در دیدار رئیس اتحادیه شهرداری‌های لبنان با وی در سالن ولایت حرم مطهر، گفت: ما از حزب الله و شخص سید حسن نصرالله خاطرات خوب و مواضع ارزشمندی از ابتدای فعالیت تا امروز داشته‌ایم.

وی سنت الهی را قرار دادن جریان‌های حق در برابر استکبار و جریان‌های باطل در زمین معرفی کرد و گفت: امروز شاهدیم که دو جریان خطرناک صهیونیست‌ها و داعشی‌ها و تکفیری‌ها با نام مقابله با اسلام و یا با نام ترویج اسلام به دنبال نابودی اسلام هستند، این‌ها دو لبه یک قیچی هستند.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س)، قیام شجره طیبه حزب الله لبنان در منطقه را مبشر و مبین اسلام ناب محمدی(ص) معرفی کرد و گفت: امید است این شجره طیبه تحت حمایت جمهوری اسلامی ایران، اسلام حقیقی را به جهانیان معرفی نماید.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان امید بسته‌اند که حرکت‌های مقاومت اسلامی و جمهوری اسلامی حرکتی مقطعی باشد؛ این فکری شیطانی است که خطری در پیش راه مقاومت است. آنها گمان می‌کنند که حمایت ایران از جریان‌های مؤمن در سراسر جهان، جریانی تاکتیکی است.

سعیدی با تأکید بر این‌که «ما بر اساس آموزه‌های دینی یار مؤمنان از جمله حزب الله و تمامی حرکت‌ها در مقابل استکبار هستیم» گفت: این حمایت، هیچگاه جنبه تاکتیکی ندارد، بلکه از روی اعتقادات ماست.

وی تصریح کرد: شاخص‌ترین نیرویی که با جمهوری اسلامی ایران هماهنگ است، حزب الله می‌باشد که امید است با این هماهنگی علاوه بر جلوگیری از زیاده خواهی‌های استکبار، زمینه ظهور حضرت حجت عجل الله تعالی فرجه را فراهم نماییم.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) حفظ این ارتباط را برای توسعه اسلام ناب ضروری معرفی کرد و گفت: توصیه می‌کنم که در این حرکت خود، از فعالیت در دو جبهه غافل نشویم؛ نخست باید عوامل همگرایی میان ما و گروه‌های همسو تقویت و حفظ شود و در ادامه با آگاهی از آسیب‌ها و آفت‌هایی که دشمن از طریق تبلیغات و نفوذی‌های خود در این جریان وارد می‌کند، خود را مصون بداریم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: حرکت حضرت فاطمه معصومه (س) از مدینه به سمت مشهد و ارتحال شهادت گونه ایشان در قم، نشان می‌دهد که هر کسی که برای خدا هجرت کرده و حرکتی داشته باشد، خدا این حرکت را برکت داده و او را الگو قرار می‌دهد.

سعیدی نگاه اسلام به حضرت فاطمه معصومه (س) در میان اهل بیت (ع) و مراجع و علمای دین را الگویی از نگاه اسلام به زن معرفی کرد و گفت: امید است زنان و مردان جامعه اسلامی از این بانو الگو گرفته و با ایستادگی و صبر شاهد تحقق وعده‌های الهی باشند.

انتهای پیام

کد N438790

وبگردی