آفتاب
نماینده ارامنه در مجلس:

مبارزات حقوقی در کنار مبارزات سیاسی و نظامی باید برای مردم غزه انجام شود

مبارزات حقوقی در کنار مبارزات سیاسی و نظامی باید برای مردم غزه انجام شود

تهران – ایرنا- نماینده مردم ارامنه در مجلس شورای اسلامی گفت: مبارزات سیاسی و نظامی علیه رژیم صهیونیستی واجب است اما در کنار این مبارزات باید مبارزات حقوقی نیز انجام گیرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، «کارن خانلری» روز دوشنبه در نشست دانشگاهیان در حمایت از مقاومت اسلامی غزه که در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات در حال برگزاری است، گفت: آنچه امروز در نوار غزه اتفاق می افتد به لحاظ حقوقی نسل کشی است که در هزاره سوم میلادی در حال وقوع است.

وی ادامه داد: در مقابل این حرکات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی مبارزات نظامی و سیاسی واجب است اما در کنار این مبارزات باید مبارزه حقوقی نیز مد نظر قرار گیرد.

این نماینده مجلس افزود: ما امروز شاهد جنایات ضد انسانی در غزه هستیم از این رو برای خارج کردن فلسطین از اشغار رژیم صهیونیستی باید مطالعات حقوقی نیز داشته باشیم.

وی افزود: در این راستا پیشنهاد می کنم که نشست هایی از این دست همچنان ادامه یابد تا در نهایت بتوانیم شاهد آزادی فلسطین باشیم.

وی تاکید کرد: ما باید در این راستا تبادلات اطلاعاتی وسیعی داشته باشیم و این زمینه ساز مناسب برای بسیاری از کشورها است که می توانند در مورد وقایع اخیر غزه اقدامی انجام دهند و در جریان بسیاری از کارها قرار می گیرند.

سیام ** 9121 ** 1058** ل.ا ** 1418
کد N438463

وبگردی