آفتاب

آغاز دور جدید مذاکرات در قاهره/ افشای پیام السیسی به مقامات صهیونیست

آغاز دور جدید مذاکرات در قاهره/ افشای پیام السیسی به مقامات صهیونیست

همزمان با انتشار خبری از سوی یک پایگاه اسرائیلی در خصوص پیام عبدالفتاح السیسی به مقامات این رژیم و تحریک رژیم صهیونیستی به تشدید حملات علیه نوار غزه منابع فلسطینی از آغاز دور جدید مذاکرات در قاهره خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، دور جدید مذاکرات برای برقراری آتش بس دائم در نوار غزه از صبح امروز در قاهره آغاز شد.

این در حالی است که آتش بس سه روزه ای از بامداد امروز در نوار غزه با توافق طرفین برقرار شده است و منابع اسرائیلی نیز از سفر هیئت رژیم صهیونیستی به قاهره برای از سرگیری مذاکرات خبرداده اند.

از سوی دیگر روزنامه اسرائیلی هاآرتص با اشاره به سفر "عبدالفتاح السیسی" رئیس جمهوری مصر به ریاض اعلام کرد که السیسی می دانست که مذاکرات در خصوص آتش بس در نوار غزه به طول خواهد انجامید و به همین دلیل قاهره را به مقصد عربستان و روسیه ترک کرد.

این در حالی است که پایگاه اسرائیلی دبکا با انتشار گزارشی از جزئیات ارسال پیامی از سوی السیسی به مقامات اسرائیلی پرده برداشت.

این پایگاه اسرائیلی اعلام کرد که سیسی در تاریخ هفتم ماه میلادی جاری با ارسال پیامی به مقامات رژیم صهیونیستی اعلام کرده است: قاهره تا کنون نتوانسته است حماس را مجبور به تسلیم شدن کند چرا که شما"اسرائیل و ارتش این رژیم) به قدر کافی نتوانستید به حماس فشار بیاورید.

کد N438356

وبگردی