آفتاب
رئیس سازمان تبلیغات:

معتقدیم رژیم صهیونیستی از بین خواهد رفت

معتقدیم رژیم صهیونیستی از بین خواهد رفت

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: عکاسان پیام مظلومیت غزه را به جهان می‌رسانند و از این رو حرفه آنها جهاد فرهنگی محسوب می‌شود.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: عکاسان پیام مظلومیت غزه را به جهان می‌رسانند و از این رو حرفه آنها جهاد فرهنگی محسوب می‌شود.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، حجت‌الاسلام سیدمهدی خاموشی در گردهمایی عکاسان ویژه «هفته مهربانی با غزه» که در مرکز مشارکت‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار شد، اظهار کرد: وظیفه ما این است که با زبان، حضور، شعار، ابراز عواطف و حتی با امکاناتی که در اختیار داریم از مردم غزه دفاع کنیم.

وی در ادامه افزود: این سؤال از نظام سلطه آمریکا و اسرائیل قابل طرح است که کودک 20 روزه چه گناهی دارد که اینطور باید غرق در خون شود؟ مساجد زیادی در غزه تخریب شده است. مگر ما با معابد و کلیسا‌های آنها چه کرده‌ایم که آنها اینگونه مساجد ما را ویران می‌کنند؟

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: تأسیس و بنای جمهوری اسلامی ایران به ایستادگی در مقابل نظام سلطه و طاغوت است؛ روزی که امام خمینی (ره) با رژیم صهیونیستی مخالفت کردند فرمودند که ما مخالف رژیم جعلی هستیم، برخی در غفلت عجیبی بودند که چرا امام(ره) چنین موضعی دارند در حالی که اگر این گونه نبود اسرائیل مواضع خودش را در تجاوز به خاک مسلمین گسترش می‌داد. ایشان در جایی دیگر فرمودند اگر هر مسلمان یک سطل آب بریزد اسرائیل را آب می‌برد. این تعبیر مبالغه‌آمیز نیست و اگر ما مسلمانان متحد شده و در مقابل اسرائیل بایستیم قطعاً او را نابود خواهیم کرد.

وی افزود: کودکان غزه، کودکان ما هستند. زخم و رنج و ویرانگی خانه آنها زخم و رنج ما نیز هست و اگر اهتمام به رفع مشکل آنها نداشته باشیم مسلمان نیستیم. ما معتقد به نفی رژیم صهیونیستی هستیم و می‌دانیم که روزی این پرچم پایین خواهد آمد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با تأیید سخنان جامعه عکاسان درباره ضرورت پرداختن به عکس‌های این جنگ‌ها و اعزام آنها به غزه یادآور شد: اگر چه مسیر غزه بسته است اما اهتمام کرده‌ایم که افرادی را به غزه اعزام کنیم که به نوبت این اتفاق خواهد افتاد، شما عکاسان جهاد فرهنگی می‌کنید و پیام مظلومیت مردم را به جهانیان نشان می‌دهید.

انتهای پیام

کد N438068

وبگردی